Падіння, помилки, проблеми з доступом до сайтів

Сайт не відкривається у всіх браузерах

Проблема із доступом до певного сайту в різних браузерах може бути пов'язана з обмеженнями у вашій мережі. Наприклад, із роботою програмного забезпечення (антивіруси, файрволи, віруси) або особливостями налаштування мережі на стороні провайдера (проксі-сервери тощо).

Перевірте доступ до сайту на іншому комп'ютері з іншої мережі, щоб переконатися, що сайт дійсно працює. Якщо проблеми з доступом до сайту виникли тільки на вашому комп'ютері та самостійно цю проблему вирішити не вдається, рекомендуємо звернутися з цим питанням безпосередньо до системного адміністратора, до служби підтримки провайдера або до іншого кваліфікованого фахівця.

Помилка проксі-сервера

Якщо ви бачите таку помилку, значить, підключення до інтернету у браузері налаштовано через проксі-сервер. Якщо у вашій мережі не використовується проксі-сервер, вимкніть цей параметр.

  1. Натисніть   → Налаштування.
  2. У нижній частині сторінки Налаштування натисніть кнопку Показати додаткові налаштування.
  3. У блоці Мережа натисніть кнопку Змінити налаштування проксі-сервера.
  4. У вікні, що відкрилося, перейдіть на вкладку Підключення і натисніть кнопку Налаштування мережі.
  5. У вікні, що відкрилося, вимкніть опцію Використовувати проксі-сервер для локальної мережі.

Сайт не відкривається у Яндекс.Браузері

Якщо у вас виникла проблема із завантаженням конкретного сайту, напишіть службі підтримки через форму зворотного зв'язку. Опишіть ситуацію якомога докладніше та, якщо можливо, додайте скріншот.

Мою сторінку в соціальних мережах заблоковано

Яндекс не має відношення до сайтів vk.com і ok.ru, тому ми не можемо допомогти вам вирішити проблему, пов’язану з їхньою роботою. Будь ласка, зверніться до адміністрації вашої соціальної мережі.

Зверніться до служби підтримки vk.com або служби підтримки ok.ru.

Сторінка не відкривається

Якщо браузеру не вдається відкрити сторінку, введену в Розумний рядок, він запропонує вам можливі варіанти вирішення проблеми:

  • Якщо ви неправильно набрали адресу сторінки, браузер виведе кілька посилань на сторінки зі схожою адресою або запропонує пошукати її в Яндексі.
  • Якщо сторінка була, але її нещодавно видалили, ви зможете переглянути її копію, збережену в Яндексі.
  • Якщо виникли проблеми на сервері, ви зможете переглянути збережену копію сторінки або скористатися пошуком Яндексу.

Немає доступу до соціальних мереж

Якщо Яндекс.Браузер повідомляє, що сайт соціальної мережі недоступний, спробуйте відкрити його за допомогою іншого браузера. Якщо помилка повторюється і там, то, найімовірніше, доступ сайту блокується якимись програмами (наприклад, файрволом або антивірусом). Також доступ до сайту можуть заблокувати деякі віруси.

  1. Переконайтеся, що доступ не заблоковано системним адміністратором (якщо ви намагаєтеся зайти в соціальну мережу з корпоративної мережі).
  2. Перевірте комп'ютер на наявність вірусів.
  3. Спробуйте вимкнути програми, які можуть обмежити доступ до мережі.

Якщо замість сайту відображається сторінка, що пропонує вказати ваш номер телефону, то, найімовірніше, ви натрапили на вірус.

На сторінці виявлено циклічну переадресацію

У цьому разі відобразиться таке повідомлення: «Сторінка не працює. Сайт виконав переадресацію забагато разів».

Видаліть файли cookie, встановлені сторінкою сайту

  1. Відкрийте потрібну сторінку сайту.
  2. Натисніть значок  або у правій частині Розумного рядка. На екрані з’явиться перелік дозволів для відкритої сторінки.
  3. Натисніть посилання <...> файли cookie для цього сайту. З'явиться вікно, в якому перелічено всі файли cookie, які встановлені відкритою сторінкою.
  4. Виберіть cookie.
  5. Натисніть кнопку Видалити.

Дозвольте cookie зі сторонніх сайтів

  1. Натисніть   → Налаштування.
  2. У нижній частині сторінки Налаштування натисніть кнопку Показати додаткові налаштування.
  3. У блоці Особисті дані натисніть кнопку Налаштування вмісту.
  4. У блоці Файли cookie вимкніть опцію Блокувати дані та файли cookie сторонніх сайтів.
  5. Натисніть кнопку Готово.

Помилка «Ви змінили пароль, але ваші особисті дані зашифровано старим»

Якщо під час синхронізації з'являється ця помилка, хоча пароль не змінювався, виконайте такі дії:

  1. Переконайтеся, що у браузері наявні всі необхідні закладки, доповнення та налаштування.
  2. Видаліть старі зашифровані дані синхронізації:
    1. Натисніть   → Налаштування.
    2. У блоці Синхронізація натисніть кнопку Відобразити параметри.
    3. Натисніть під опціями блоку Синхронізація посилання Видалити. Усі ваші дані буде видалено із сервера синхронізації, проте вони залишаться в самому браузері.
  3. Увімкніть синхронізацію. Після цього ваші дані буде передано із браузера у ваш профіль на сервері.

Відкривається сторінка з проханням надіслати SMS або інший підозрілий сайт

Надсилання SMS

Якщо під час переходу на сайт Яндекса або якої-небудь соціальної мережі вам пропонують надіслати SMS, то, швидше за все, ви натрапили на вірус підміни сторінок. Прочитати докладніше, що це таке і яких заходів слід вжити в цьому випадку, можна в розділі Допомоги Підміна сайту.

Підозріла адреса сайту

Можливі випадки, коли відкривається вкладка із пропозицією оновити Яндекс.Браузер до останньої версії, але при цьому адреса сайту виглядає підозріло. Ми не рекомендуємо дотримуватися інструкцій щодо оновлення з таких сторінок. Це шахрайські сайти, створені з метою під будь-яким приводом змусити вас надіслати платне SMS.

Примітка. Пам'ятайте, що всі сайти Яндекса розміщуються в домені yandex.ua .

Докладніша інформація міститься в розділі Захист від SMS-шахрайства.

Помилка «Ваш профіль несправний»

Якщо Яндекс.Браузер не може запуститися через помилку у вашому профілі, то він запуститься в режимі відновлення з чистим профілем. У цьому разі ви побачите повідомлення:

Щоб відновити дані зі старого профілю, виконайте описані нижче дії.

Якщо ви хоча б раз робили синхронізацію
  1. Натисніть   → Новий користувач.
  2. Введіть ім'я вашого нового профілю і натисніть кнопку Додати.
  3. Натисніть   → Авторизуватися.
  4. Введіть ваш логін та пароль на Яндексі.

Після цього усі ваші дані буде перенесено в новий профіль сервера Яндексу.

Якщо ви ніколи не синхронізували профіль
  1. Натисніть   → Новий користувач.
  2. Введіть ім'я вашого нового профілю і натисніть кнопку Додати.
  3. Відкрийте на локальному комп'ютері папку старого профілю %AppData%\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Default.
  4. Додайте файли Cookies, History, Login Data, Web Data з папки Default у папку нового профілю %AppData%\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Ім'я нового профілю. Ви можете перенести й інші файли зі старого профілю, але якщо серед них буде файл із помилкою, то браузер знову не зможе запуститися.

Якщо перенести дані зі старого профілю в новий не вдалося, повідомте про проблему службі технічної підтримки через форму зворотного зв'язку.

Докладніше про синхронізацію див. розділ Синхронізація браузера.

Не працює звук

Перевірте, в якому положенні перебуває мікшер гучності для Яндекс.Браузера в налаштуваннях операційної системи:

  1. Увімкніть будь-який відеоролик або музичний плеєр в інтернеті через Яндекс.Браузер.
  2. Натисніть у правому нижньому куті екрана значок  на панелі завдань.
  3. У вікні, що відкрилося, натисніть посилання Мікшер (у Windows 10 натисніть Відкрити мікшер гучності). Мікшер гучності Яндекс.Браузера повинен перебувати у верхньому положенні.

Не відображається панель завантажень, підказки або діалогові вікна

Примітка. Ця проблема виникає лише у користувачів Windows 10.

На деяких інтегрованих відеокартах після оновлення Яндекс.Браузера можуть виникати помилки:

  • Зникають підказки.
  • Завантажені файли перестають відображатися на панелі завантажень.
  • Під час першого відкриття після оновлення браузер не реагує на ваші дії. Виняток становить клавіша Enter, після натискання якої відкривається діалогове вікно Windows для вибору браузера, що використовується в системі за замовчуванням.

Якщо у вас виникла одна з таких помилок, вимкніть у браузері апаратне прискорення:

  1. Натисніть   → Налаштування.
  2. У нижній частині сторінки Налаштування натисніть кнопку Показати додаткові налаштування.
  3. У блоці Система вимкніть опцію Використовувати апаратне прискорення, якщо можливо.
  4. Перезапустіть браузер, щоб зміни почали діяти.

Якщо це не допомогло, повідомте про проблему службі технічної підтримки через форму зворотного зв’язку.