Завантаження файлів

Коли ви переходите за посиланням для завантаження файлу, він може відкритися для перегляду або завантажитися на комп’ютер. Файл відкривається для перегляду, якщо браузер підтримує його формат. Файл завантажується на комп’ютер, якщо браузер не підтримує його формат. Коли файл починає завантажуватися, його значок переміщується в праву частину верхньої панелі браузера, а під значком з’являється індикатор завантаження .

Примітка. Під час завантаження архівів і виконавчих файлів Яндекс.Браузер перевіряє в них наявність вірусів і небажаного ПЗ.

Зупинка і відновлення завантаження

Зупинити завантаження файлу:
  1. Викличте контекстне меню для значка файлу, що завантажується .
  2. Натисніть пункт Зупинити завантаження.
Відновити завантаження файлу:
  1. Викличте контекстне меню для значка файлу, що завантажується .
  2. Натисніть пункт Відновити завантаження.

Збереження файлу, який відкрито для перегляду

Натисніть кнопку Зберегти в правій частині Розумного рядка:

Як відкрити завантажений файл

Відкрити останній завантажений файл:

У правому верхньому куті вікна браузера натисніть значок завантаженого файлу.

Відкрити раніше завантажений файл:
  1. Натисніть  → Завантаження.
  2. Виберіть потрібний файл.
Відкривати завантажені файли автоматично:
  1. Натисніть  → Завантаження.
  2. Виберіть файл того формату, який потрібно відкривати автоматично.
  3. Натисніть значок  і виберіть пункт меню Відкривати <формат файла> автоматично.

Куди зберігаються завантажені файли

За замовчуванням файли зберігаються в таких папках:

Операційна система Шлях
Windows 7, Windows 8 Users\<обліковий запис користувача>\Завантаження
Примітка. Підтримку операційних систем Microsoft Windows XP і Vista припинено з квітня 2017 року.
Відкрити папку Завантаження:
  1. Натисніть  → Завантаження.
  2. У правому верхньому куті сторінки натисніть посилання Відкрити папку.
Дізнатися, в яку папку у вас зберігаються завантажені файли:
  1. Натисніть   → Налаштування.
  2. У нижній частині сторінки Налаштування натисніть кнопку Показати додаткові налаштування.
  3. У блоці Завантажені файли вказано шлях до папки з файлами.

Змінити папку для завантажених файлів:
  1. Натисніть   → Налаштування.
  2. У нижній частині сторінки Налаштування натисніть кнопку Показати додаткові налаштування.
  3. У блоці Завантажені файли натисніть кнопку Змінити і виберіть папку.

    Примітка. Якщо ви хочете, щоб Яндекс.Браузер запитував, у яку папку зберігати файл і під якою назвою, увімкніть опцію Завжди запитувати, куди зберігати файли.

Історія завантажених файлів

Щоб перейти до списку всіх завантажених файлів, натисніть   → Завантаження.

Видалити файл:
  1. Натисніть  → Завантаження.
  2. Виберіть потрібний файл.
  3. Натисніть значок  і виберіть пункт меню Видалити зі списку.
Очистити список завантажень:
Увага. Список завантажених файлів очищується без підтвердження.
  1. Натисніть  → Завантаження.
  2. У правому верхньому куті сторінки натисніть посилання Видалити все.

У результаті буде очищено список завантажень у браузері. Самі файли з комп’ютера видалено не буде.

Видалити завантажені файли:
  1. Натисніть  → Завантаження.
  2. У правому верхньому куті сторінки натисніть посилання Відкрити папку.
  3. Виділіть потрібні файли.
  4. Натисніть клавішу Delete.

Проблеми із завантаженням

Яндекс.Браузер блокує завантаження файлів

Якщо завантажуваний файл містить шкідливу програму, Яндекс.Браузер заблокує її. Детальніше див. розділ Блокування небезпечних файлів.

Що робити, якщо завантаження перервалося?

Спробуйте відновити завантаження:

  1. Натисніть  → Завантаження.
  2. Виберіть потрібний файл.
  3. Натисніть значок  і виберіть пункт меню Відновити завантаження.

Якщо завантаження не відновлюється, спробуйте завантажити файл повторно:

  1. Натисніть  → Завантаження.
  2. Виберіть потрібний файл.
  3. Натисніть значок  і виберіть пункт меню Завантажити заново.