Служба підтримки

Повідомити про проблему

Якщо ви не знайшли потрібну вам інформацію в Довідці або під час роботи Яндекс.Браузера виникає проблема, опишіть усі свої дії покроково. За можливості зробіть скриншот. Це допоможе фахівцям служби підтримки швидше розібратись у ситуації.

Примітка. Для вирішення проблем у роботі сервісів Яндекса звертайтеся до служби підтримки цих сервісів:
Яндекс.Браузер на комп'ютері
Про проблеми Яндекс.Браузера на комп'ютері пишіть прямо з браузера: Головне меню → Додатково → Повідомити про проблему. Або через форму зворотного зв'язку .
Головна сторінка Яндекса
Якщо запитання стосується головної сторінки Яндекса (змінити тему оформлення, налаштувати блоки головної сторінки або іконки сервісів, знайти Яндекс.Гроші тощо), пишіть через окрему форму, вибравши опцію Запитання щодо головної сторінки Яндекса.
Яндекс.Пошта
Із питань роботи Пошти (реклама в Пошті, налаштувати збір листів з інших скриньок, відновити видалені листи, потрібні листи потрапляють у спам тощо) скористайтеся формою зворотного зв'язку Пошти.
Пошук і пошукова видача
Із питань роботи Пошуку і пошукової видачі (ранжування сайту в результатах пошуку, некоректні результати пошуку тощо) пишіть нам через форму зворотного зв'язку Пошуку .

Надсилати статистику використання

Ми постійно покращуємо браузер й інші сервіси Яндекса. Якщо ви бажаєте допомогти нам, дозвольте браузеру надсилати в Яндекс статистику використання та звіти про збої:

  1. Натисніть значок у браузері (якщо значка немає, натисніть кнопку меню на корпусі смартфона).
  2. Натисніть Налаштування.
  3. Перейдіть до розділу Додатково.
  4. Увімкніть опцію Покращувати браузер.
Примітка. Не турбуйтеся про конфіденційність даних: статистика анонімна.