Закладки

Закладки – це збережені посилання на потрібні сторінки.

Після інсталяції браузер пропонує перенести закладки з браузера, який раніше було задано браузером за замовчуванням. Ви також можете зробити це пізніше вручну.

  1. Створити закладку для відкритої сторінки
  2. Перейти до списку закладок
  3. Відредагувати закладку
  4. Видалити закладку
  5. Закладки на різних пристроях

Створити закладку для відкритої сторінки

  1. Натисніть значок у браузері (якщо значка немає, натисніть кнопку меню на корпусі смартфона).
  2. Виберіть Додати до колекції.
  3. Виберіть колекцію Телефон.

Перейти до списку закладок

  1. Натисніть на значок , щоб перейти в режим навігації вкладками.
  2. Натисніть значок .

Відредагувати закладку

  1. Відкрийте список закладок.
  2. Натисніть та утримуйте потрібну закладку.
  3. У контекстному меню, що відкрилося, натисніть Змінити.
  4. Змініть Ім’я або Адресу закладки.
  5. Натисніть Зберегти.

Видалити закладку

  1. Відкрийте список закладок.
  2. Натисніть та утримуйте потрібну закладку.
  3. У контекстному меню, що відкрилося, натисніть Видалити.
  4. Підтвердьте видалення.

Закладки на різних пристроях

Після синхронізації в браузері відображаються закладки з усіх синхронізованих пристроїв (комп’ютера, планшета, смартфона).

Перейти до закладки на потрібному пристрої
  1. Натисніть на значок , щоб перейти в режим навігації вкладками.
  2. Натисніть значок .
  3. Відкрийте папку потрібного пристрою: Комп’ютер, Планшет або Телефон.
  4. Натисніть на рядок із потрібною закладкою.
Особливості синхронізації закладок
  • Якщо ви додали або видалили закладки на одному пристрої, ці зміни буде відображено на інших пристроях у мережі.
  • Якщо ви створили на різних пристроях закладки для однієї й тієї самої сторінки, то зберігається та закладка, яку раніше за інші було синхронізовано із сервером.
  • Закладки із пристроїв одного типу об’єднуються в загальний список. Наприклад, якщо синхронізацію ввімкнено на двох комп’ютерах і смартфоні, у закладках на смартфоні ви побачите папку Комп’ютер, і в ній буде об’єднано закладки з двох комп’ютерів.

Якщо ви не знайшли потрібну вам інформацію Допомоги або під час роботи Яндекс.Браузера виникає проблема, опишіть усі свої дії покроково. За можливості зробіть скриншот. Це допоможе фахівцям служби підтримки швидше розібратись у ситуації.