Яндекс.Дзен

Примітка. Розділ описує налаштування Дзена для читачів. Про роботу авторів і видавців із платформою див. у Допомозі для авторів Дзена.

Дзен – це сервіс Яндекса, що збирає в одну стрічку цікаві саме вам матеріали. Новини, статті, відео, записи з блогів – усе це можна читати у Дзен, не переходячи в пошуках інформації iз сайту на сайт.

Щоб зробити стрічку персональною, Дзен накопичує інформацію щодо ваших інтересів. Це можливо, тільки якщо ви авторизовані у Яндексі. Якщо ви читаєте Дзен на різних пристроях – авторизуйтесь на кожному з них під одним і тим самим акаунтом. Тоді стрічка значно швидше підлаштовуватиметься під ваші інтереси.

  1. Що таке Дзен
  2. Адаптація Дзен під свої інтереси
  3. Керування коментарями
  4. Налаштування країни та мови публікацій
  5. Відтворення відео у Дзені
  6. Вимкнення стрічки рекомендацій

Що таке Дзен

Примітка. Яндекс.Дзен вбудовано не лише в мобільний Яндекс.Браузер, а й у браузер на комп’ютері. Дізнатися, як налаштувати або вимкнути Дзен у браузері на комп’ютері, ви можете у відповідній статті Допомоги.

Дзен поступово підлаштовує стрічку під ваші інтереси. Він аналізує вашу взаємодію зі стрічкою (підписки, оцінки, блокування), пошукові запити, історію браузера й інші відомості про ваші вподобання в інтернеті. Не турбуйтеся про конфіденційність: дані зберігаються в знеособленому вигляді. У результаті ви отримуєте індивідуальну добірку рекомендацій, включно з матеріалами із сайтів, які ще не переглядали. Якщо ваші інтереси зміняться, через деякий час стрічка Дзен перебудується під них.

На екрані смартфона рекомендації відображаються у вигляді вертикальної стрічки. Заголовок першої з них з’являється у нижній частині екрана, коли ви відкриваєте нову вкладку. Щоб побачити всю стрічку, посуньте заголовок вгору.

Щоб повернутися на початок стрічки, прокрутіть її вгору або натисніть кнопку .

Щоб відкрити публікацію, натисніть на картку рекомендації. Щоб повернутися до стрічки рекомендацій, натисніть на кнопку Назад на корпусі смартфона.

Примітка. Ви можете додати стрічку Дзена у панель сповіщень Android (щоб відкрити панель, посуньте вниз верхній край екрана смартфона). Для цього ввімкніть у Налаштуваннях у блоці Сповіщення опцію Показувати Дзен у панелі сповіщень.

Адаптація Дзен під свої інтереси

Щоб налаштувати стрічку, Дзен аналізує ваші інтереси в інтернеті, використовуючи для цього перегляди, оцінки та підписки. Згодом рекомендації підлаштуються під вас. Зазвичай на це потрібно один-два тижні. Допоможіть алгоритмам Дзена зрозуміти, що вам показувати.

Авторизуйтеся на Яндексі

Авторизуйтеся на Яндексі, коли відкриваєте браузер. Використовуйте єдиний обліковий запис на всіх пристроях.

Укажіть, які дописи ви хочете бачити в стрічці, а які ні

Використовуйте значки Більше такого і Менше такого: та . Вони не призначені для оцінки якості матеріалу. Вони повідомляють Дзену про те, які дописи ви бажаєте бачити частіше, а які зрідка.

Підписуйтеся на канали й відписуйтеся від них

Канал ведеться одним автором на сайті Дзен. Підписатися на канал ви можете:

  • у стрічці рекомендацій;
  • у дописі автора;
  • на сайті Дзен на вкладці Канал.

Підписка на канал не означає, що в стрічку потраплять усі його дописи. Дзен відсіє матеріали каналу, які вас не цікавлять. Крім того, він показуватиме дописи на подібні теми з інших каналів і сайтів.

Щоб відписатися від каналу, на сайті Дзена перейдіть на вкладку Підписки. Відкрийте потрібний канал і натисніть кнопку Відписатися.

Блокуйте канали

Ви можете заблокувати нецікавий канал або поскаржитися на канал, що порушує вимоги до дописів Дзен. Зробити це можна:

  • у стрічці рекомендацій;
  • у дописі автора;
  • на сайті Дзен на вкладці Канал.

Усі дописи заблокованого каналу зникнуть зі стрічки. Розблокувати канал можна на сайті Дзена на сторінці Заблоковане. Щоб відкрити її, в правому верхньому куті натисніть фото свого облікового запису.

Підписуйтеся на теми й відписуйтеся від них

Тематична стрічка – це добірка дописів різних каналів на спільну тему. Щоб підписатися на тему:

  1. Відкрийте сайт Дзен і перейдіть на вкладку Канал.
  2. У пошуковому рядку введіть назву теми, наприклад «гумор» або «коти». Якщо в Дзені є така тема, її назва з’явиться нижче. Виберіть її.
  3. Відкриється тематична стрічка. Натисніть кнопку Підписатися.

Підписка на тему не означає, що в стрічку потраплять усі дописи з тематичної стрічки. Дзен відсіє матеріали, які вас не цікавлять.

Щоб відписатися від теми, на сайті Дзен перейдіть на вкладку Підписки. Відкрийте потрібну тему й натисніть кнопку Відписатися.

Керування коментарями

Авторизуйтеся на Яндексі, щоб коментувати статті, наративи та дописи. Підписуватися на канал для цього необов’язково.

Дії з коментарями.

Ви можете:

  • додати, відредагувати (протягом години після додавання) або видалити коментар;
  • упорядкувати список коментарів під публікацією (за датою або за популярністю);
  • відповісти на коментар або оцінити його;
  • скопіювати посилання на коментар і поділитися ним за допомогою пошти або соціальної мережі;
  • поскаржитися на коментар.
Обмеження під час роботи з коментарями
  • Обсяг коментаря – не більше 4000 знаків із пробілами.
  • Через годину після публікації коментаря ви не зможете його редагувати.
  • Коментарі не підтримують зображення, посилання та форматування тексту.
  • Коментарі до відеороликів не передбачені.
  • Якщо автор вимкнув коментарі до допису, їх не можна переглянути або додати.
Ім’я та фото в коментарях
У коментарях відображаються дані вашого облікового запису в Яндекс.Паспорті:
  • Фотографія, яку ви завантажили під час реєстрації на Яндексі. Якщо ви не завантажували фотографію, Дзен покаже замість неї випадкове зображення.
  • Ім’я та прізвище, які ви вказали під час реєстрації на Яндексі.

Якщо ви не хочете показувати в коментарях справжні ім’я та прізвище, змініть поле Ім’я в коментарях і відгуках.

Увага. Не змінюйте ім’я, прізвище та інші персональні дані вашого облікового запису, які ви вказали під час реєстрації. Це ускладнить відновлення доступу до облікового запису.

Нове ім’я використовуватиметься й у Дзені, і в інших сервісах Яндекса. Змінити ім’я тільки для одного сервісу неможливо.

Змінити ім’я в коментарях
  1. Наведіть курсор миші на поле Ім’я в коментарях і відгуках.
  2. Натисніть значок .
  3. У вікні, що відкрилося, виберіть ім’я зі списку. Якщо вам не подобається жоден варіант, позначте Інше і введіть нове ім’я.
  4. Натисніть кнопку Зберегти.

    Тепер усі ваші коментарі буде підписано новим ім’ям.

Змінити фото в коментарях
  1. Наведіть курсор на фото.
  2. Натисніть значок .
  3. Завантажте зображення. З комп’ютера: натисніть кнопку Завантажити й виберіть файл. За прямим посиланням: введіть адресу й натисніть кнопку .
  4. Натисніть кнопку Зберегти.

Налаштування країни та мови публікацій

У різних країнах набір каналів у стрічці та мова публікацій відрізняються. За замовчуванням Дзен визначає країну та мову з налаштувань пристрою. Ви можете змінити їх уручну:

  1. Увійдіть на сайт Дзен, використовуючи акаунт у Яндексі.
  2. У лівому верхньому кутку сторінки натисніть  → Країна та мова матеріалів.
  3. У полі Країна виберіть країну, публікації для якої ви бажаєте бачити.
  4. Зазначте, якими мовами ви хочете бачити публікації у стрічці. Набір мов залежить від вибраної вами країни.

Відтворення відео у Дзені

Відео у стрічці Дзена може відтворюватися автоматично, коли картка з’являється на екрані. За замовчуванням це відбувається лише в мережах Wi-Fi. Якщо ви бажаєте змінити налаштування автоматичного відтворювання:

  1. Натисніть значок у браузері (якщо значка немає, натисніть кнопку меню на корпусі смартфона).
  2. Натисніть Налаштування.
  3. Перейдіть до блоку Персональні стрічки.
  4. Натисніть Автовідтворення відео у Дзені.
  5. Виберіть, в яких випадках працюватиме автовідтворення: На мобільних мережах і Wi-Fi, Лише на Wi-Fi або Вимкнено.

Вимкнення стрічки рекомендацій

  1. Натисніть значок у браузері (якщо значка немає, натисніть кнопку меню на корпусі смартфона).
  2. Натисніть Налаштування.
  3. Перейдіть до блоку Персональні стрічки.
  4. Вимкніть опцію Відображати стрічки рекомендацій.

Якщо ви не знайшли потрібну вам інформацію Допомоги або під час роботи Яндекс.Браузера виникає проблема, опишіть усі свої дії покроково. За можливості зробіть скриншот. Це допоможе фахівцям служби підтримки швидше розібратись у ситуації.