Закладки

Закладки – це збережені посилання на потрібні сторінки.

Після інсталяції браузер пропонує перенести закладки з браузера, який раніше було задано браузером за замовчуванням. Ви також можете зробити це пізніше вручну.

  1. Створити закладку для відкритої сторінки
  2. Відкрити список закладок
  3. Відредагувати закладку
  4. Видалити закладку
  5. Закладки на різних пристроях

Створити закладку для відкритої сторінки

Натисніть на  → Додати у закладки.

Відкрити список закладок

  1. Натисніть праворуч від вкладок значок .
  2. Ліворуч від Табло натисніть кнопку .

Відредагувати закладку

  1. Відкрийте список закладок.
  2. Натисніть та утримуйте потрібну закладку.
  3. У контекстному меню, що відкрилося, натисніть Змінити.
  4. Змініть Ім’я або Адресу закладки.
  5. Натисніть Зберегти.

Видалити закладку

  1. Відкрийте список закладок.
  2. Натисніть та утримуйте потрібну закладку.
  3. У контекстному меню, що відкрилося, натисніть Видалити.
  4. Підтвердьте видалення.

Закладки на різних пристроях

Після синхронізації в браузері відображаються закладки з усіх синхронізованих пристроїв (комп’ютера, планшета, смартфона).

Перейти до закладки на потрібному пристрої
  1. Натисніть праворуч від вкладок значок .
  2. Ліворуч від Табло натисніть кнопку .
  3. Відкрийте папку потрібного пристрою: Комп’ютер, Планшет або Телефон.
  4. Натисніть на рядок із потрібною закладкою.
Особливості синхронізації закладок
  • Якщо ви додали або видалили закладки на одному пристрої, ці зміни буде відображено на інших пристроях у мережі.
  • Якщо ви створили на різних пристроях закладки для однієї й тієї самої сторінки, то зберігається та закладка, яку раніше за інші було синхронізовано із сервером.
  • Закладки із пристроїв одного типу об’єднуються в загальний список. Наприклад, якщо синхронізацію ввімкнено на двох комп’ютерах і смартфоні, у закладках на смартфоні ви побачите папку Комп’ютер, і в ній буде об’єднано закладки з двох комп’ютерів.

Якщо ви не знайшли потрібну вам інформацію Допомоги або під час роботи Яндекс.Браузера виникає проблема, опишіть усі свої дії покроково. За можливості зробіть скриншот. Це допоможе фахівцям служби підтримки швидше розібратись у ситуації.