Сповіщення

Мобільний Яндекс.Браузер показує сповіщення від:

Яндекс.Чатів

Чати в мобільному Яндекс.Браузері надсилають сповіщення про нові повідомлення.

За замовчуванням сповіщення з Чатів увімкнено. Щоб вимкнути їх:

  1. Натисніть  → Налаштування.
  2. У блоці Сповіщення натисніть Сповіщення з Чатів.
  3. Вимкніть опцію Показувати сповіщення.

Сервіси Яндекса

Сервіси Яндекса надсилають сповіщення про змінення погоди, затори, надзвичайні ситуації та про інші події. Ви самі обираєте, які саме сповіщення хочете бачити.

Щоб вибрати, які сповіщення від сервісів Яндекса ви бажаєте отримувати:

  1. Натисніть  → Налаштування.
  2. У блоці Сповіщення натисніть Сповіщення від Яндекса.
  3. Виберіть сповіщення, які хочете отримувати.

Інші сайти

Сайти можуть надсилати сповіщення про новини, коментарі, оновлення та інші події. Як правило, сайти запитують дозвіл на надсилання сповіщень, але іноді можуть робити це без дозволу. У мобільному Яндекс.Браузері ви можете дозволяти чи блокувати сповіщення від конкретного сайту або зовсім заборонити всім сайтам пропонувати надсилання сповіщень.

Коли ви уперше відкриваєте сайт, що надсилає сповіщення, Яндекс.Браузер запитує вас: дозволяти чи блокувати їх. Після того, як ви дозволите або забороните сповіщення у діалоговому вікні, на панелі Protect з’явиться опція Сповіщення від цього сайту.

Дозволити або заблокувати сповіщення зі сайту
  1. На панелі Protect, що відкрилася, увімкніть або вимкніть опцію Сповіщення від цього сайту.
Заборонити сайтам пропонувати надсилати сповіщення
  1. Натисніть  → Налаштування.
  2. У блоці Сповіщення натисніть Сповіщення від сайтів.
  3. Вимкніть опцію Сповіщення.

Після цього сайти не пропонуватимуть вам надсилання сповіщень. Сайти, яким ви вже дозволили надсилати сповіщення, надсилатимуть їх і далі. Блокувати сповіщення потрібно окремо для кожного сайту.

Якщо ви не знайшли потрібну вам інформацію Допомоги або під час роботи Яндекс.Браузера виникає проблема, опишіть усі свої дії покроково. За можливості зробіть скриншот. Це допоможе фахівцям служби підтримки швидше розібратись у ситуації.