Блокування реклами

Мобільний Яндекс.Браузер за замовчуванням блокує на сторінках недоречну і надокучливу рекламу.

  1. Блокування надокучливої реклами
  2. Антишок

Блокування надокучливої реклами

Увага. Ця функція доступна не для всіх користувачів, оскільки знаходиться у процесі розробки.

Яка реклама блокується

  • Анімовані банери, що миготять із високою частотою.
  • Вікна і вкладки з рекламою, що виникають у разі натискання на відеоролик, на порожнє місце сторінки або при спробі закрити рекламу.
  • Спливаючі вікна, які неможливо закрити, поки не буде показано рекламний ролик.
  • Реклама, що закриває значну частину контенту.
  • Рекламні банери, що вмикають звук без дозволу користувача.
  • Рекламні банери, які рухаються у разі прокручування сторінки і закривають основний вміст сайту.

Поскаржитися на рекламу

Якщо ви бачите на сторінці надокучливу або недоречну рекламу, ви можете поскаржитися на неї. Для цього натисніть на  → Блокування реклами → Поскаржитись на рекламу .

Повідомлення про рекламу буде надіслано Яндексу. Якщо таких скарг буде багато, джерело реклами може бути заблоковано для всіх користувачів.

Увімкнути рекламу на сайті

  1. Натисніть у Розумному рядку на значок статусу з'єднання.
  2. Вимкніть опцію Блокування реклами.

Вимкнути блокування надокучливої реклами

Щоб вимкнути блокування надокучливої реклами:

  1. Натисніть на   → Налаштування.
  2. У розділі Блокування вмісту натисніть на рядок Блокування реклами.
  3. Вимкнути опцію Блокування надокучливої реклами.

Антишок

Антишок — це технологія Яндекс.Браузера, яка блокує банерну рекламу з неприємними зображеннями, порнографією або рекламою сайтів, де можуть пропонуватися шахрайські послуги.

Чим може бути небезпечна така реклама

  • Крадіжка паролів або грошей. Спливаючі вікна можуть видавати себе за сповіщення з соціальних мереж, пропозиції оновити програму або повідомлення від антивірусів. Натиснувши на них, ви можете передати зловмисникам свої паролі або втратити гроші.
  • Платні послуги. Банери можуть містити шахрайські повідомлення (наприклад, про виграш призу, схуднення, передбачення тощо). Натиснення на них призводить до списання коштів із рахунку мобільного телефона.
  • Шок. Банери можуть містити порнографічні зображення, анімацію з трагедіями й катастрофами, зображення травм, хвороб, інтимних частин тіла тощо.
  • Шахрайство. Банери з обіцянками високого заробітку без зазначення його способу можуть привести вас на сайти шахраїв або фінансових пірамід.
  • Нав'язливість. Коли ви відкриваєте нову сторінку і натискаєте на будь-яку її частину, може з'явитися нове вікно з рекламою, яке не пов'язано із сайтом. Деякі спливаючі вікна при закритті відкривають додаткові вікна з рекламою.

Вимкнути Антишок

За замовчуванням Антишок увімкнено. Щоб його вимкнути:

  1. Натисніть у Розумному рядку на значок статусу з'єднання.
  2. Вимкніть опцію Блокування реклами.