Protect: керування паролями

Менеджер паролів мобільного Яндекс.Браузера дає вам змогу легко переглядати, змінювати або видаляти свої паролі.

  1. Перегляд пароля
  2. Зміна пароля
  3. Видалення паролів
  4. Вимкнення менеджера паролів

Перегляд пароля

Щоб переглянути логіни та паролі від конкретного сайту:

  1. Натисніть  → Менеджер паролів.
  2. Якщо майстер-пароль створено, введіть його для доступу до сховища.
  3. У блоці Паролі натисніть назву потрібного сайту.
  4. У рядку з паролем натисніть на значок .

Зміна пароля

Щоб змінити пароль від конкретного сайту:

  1. Натисніть  → Менеджер паролів.
  2. Якщо майстер-пароль створено, введіть його для доступу до сховища.
  3. У блоці Паролі натисніть назву потрібного сайту.
  4. Натисніть Редагувати.
  5. Відредагуйте логін, пароль або коментар до нього.
  6. Натисніть Зберегти.

Видалення паролів

Пароль від сайту
  1. Натисніть  → Менеджер паролів.
  2. Якщо майстер-пароль створено, введіть його для доступу до сховища.
  3. У блоці Паролі натисніть назву потрібного сайту.
  4. Натисніть Видалити.
  5. Підтвердьте видалення даних.
Усі паролі
  1. Натисніть  → Менеджер паролів.
  2. Якщо майстер-пароль створено, введіть його для доступу до сховища.
  3. Під списком паролів натисніть Видалити всі паролі.
  4. Підтвердьте видалення даних.

Вимкнення менеджера паролів

Примітка. Навіть якщо ви вимкнете менеджер паролів на планшеті, на інших пристроях він працюватиме далі.

Якщо ви використовуєте сторонній менеджер паролів і не бажаєте, щоб браузер зберігав і підставляв паролі:

  1. Натисніть  → Налаштування.
  2. Перейдіть до блоку Паролі.
  3. Вимкніть опцію Менеджер паролів.

Браузер перестане зберігати паролі, підставляти їх у форми авторизації та запитувати майстер-пароль для доступу до сховища. Паролі, які було введено раніше, збережуться на планшеті в зашифрованому вигляді та стануть доступні, якщо ви знову ввімкнете менеджер паролів.

Для цього в налаштуваннях увімкніть опцію Менеджер паролів.

Якщо ви не знайшли потрібну вам інформацію Допомоги або під час роботи Яндекс.Браузера виникає проблема, опишіть усі свої дії покроково. За можливості зробіть скриншот. Це допоможе фахівцям служби підтримки швидше розібратись у ситуації.