Protect: захист Wi-Fi

Навіщо потрібен захист Wi-Fi

У публічних точках доступу Wi-Fi (наприклад, в аеропорту або кафе), як правило, не використовується шифрування. Будь-яка людина, що сидить поруч із ноутбуком або смартфоном, може перехопити або підмінити ваші особисті дані, а також прочитати ваше листування.

У Яндекс.Браузері використовується власний механізм захисту безпроводового з'єднання. Цей механізм реалізовано у комп'ютерній версії Яндекс.Браузера, а також у мобільній версії для смартфонів і планшетів на базі Android.

У разі ввімкненого захисту дані, що передаються в інтернет, надсилаються через спеціальний канал із шифруванням. Через те що сторінка надсилається користувачеві не безпосередньо, а через шифрувальний сервер Яндекса, швидкість передавання даних може трохи знизитися.

Примітка. Захист Wi-Fi не застосовується для сайтів, які працюють за протоколом HTTPS, оскільки цей протокол вже використовує шифрування даних. Якщо сайт використовує HTTPS, у Розумному рядку відображається значок .

Увімкнення

Щойно користувач підключається до небезпечної мережі, у браузері автоматично вмикається захист безпровідного з'єднання.

Після увімкнення захисту Wi-Fi у Розумному рядку відображається один із таких значків:

Значок Значення
Захист Wi-Fi увімкнено.

Захист увімкнено, але деякі елементи сторінки (наприклад, зображення або відео) неможливо пропустити через захищений канал.
Сервери Яндекса тимчасово недоступні або сайт недоступний для Яндекса (наприклад, якщо він корпоративний). Якщо ви не перебуваєте на захищеному корпоративному сайті, утримайтеся від надання особистих або банківських даних, поки захист Wi-Fi не буде відновлено.

Вимкнення

  1. Натисніть на   → Налаштування.
  2. Перейдіть до розділу Додатково.
  3. Вимкніть опцію Захищати з'єднання під час роботи в небезпечних Wi-Fi-мережах.