Синхронізація пристроїв

Синхронізація – це обмін даними між браузерами на ваших пристроях. Для проміжного зберігання даних використовується сервер Яндекса, куди інформація передається через захищений канал, а паролі – в зашифрованому вигляді. Дані на сервері захищено системою авторизації, яка використовується на сервісах Яндекса. Синхронізація забезпечує доступ до даних з усіх пристроїв і відновлення даних, якщо пристрій загубився або зламався.

  1. Що таке синхронізація?
  2. Увімкнути синхронізацію
  3. Змінити список даних, що синхронізуються
  4. Вимкнути синхронізацію

Що таке синхронізація?

За замовчуванням синхронізуються сайти на Табло, закладки та відкриті вкладки.

Після того як ви увімкнули синхронізацію, вона виконуватиметься щоразу, коли ви змінюєте дані, що зберігаються на сервері. Наприклад: ви додаєте на планшет закладку, браузер надсилає її на сервер і одночасно завантажує всі зміни, зроблені вами на інших пристроях (з моменту останньої синхронізації).

Синхронізація дасть вам змогу:

У будь-який момент ви можете вимкнути синхронізацію або змінити список даних, які потрібно синхронізувати.

Увімкнути синхронізацію

Синхронізація працює в разі виконання таких умов:

  • на всіх пристроях (комп’ютер, смартфон, планшет) інстальовано Яндекс.Браузер;
  • на всіх пристроях використовується один і той самий акаунт у Яндексі.

Щоб увімкнути синхронізацію:

  1. Натисніть  → Налаштування.
  2. Натисніть Увімкнути синхронізацію.
  3. Введіть свої логін і пароль.

    Порада. Якщо ви ще не зареєстровані на Яндексі, натисніть Реєстрація і заповніть параметри облікового запису.
  4. Натисніть Увійти.

Щоб перейти до списку даних, які було синхронізовано, натисніть Докладніше.

Змінити список даних, що синхронізуються

  1. Натисніть  → Налаштування.
  2. Натисніть на рядок Синхронізація.
  3. Вимкніть або увімкніть потрібні опції (сайти на Табло, закладки та відкриті вкладки).

Вимкнути синхронізацію

  1. Натисніть  → Налаштування.
  2. Натисніть на рядок Синхронізація.
  3. Натисніть на кнопку Вимкнути.

Якщо ви не знайшли потрібну вам інформацію Допомоги або під час роботи Яндекс.Браузера виникає проблема, опишіть усі свої дії покроково. За можливості зробіть скриншот. Це допоможе фахівцям служби підтримки швидше розібратись у ситуації.