Фільтрування реклами

Обмеження. Функція доступна для пристроїв з iOS версії 11.0 і вище.

Мобільний Яндекс.Браузер за замовчуванням фільтрує на сторінках шокуючу і надокучливу рекламу.

  1. Яка реклама вважається надокучливою
  2. Яка реклама вважається шокуючою
  3. Поскаржитися на рекламу
  4. Увімкнути рекламу на сайті
  5. Вимкнути блокування реклами

Яка реклама вважається надокучливою

Мобільний Яндекс.Браузер фільтрує формати надокучливої реклами, дотримуючись рекомендацій IAB Russia. Асоціація IAB Russia розробляє критерії якісної реклами в рунеті та сприяє розвитку інтерактивної реклами, яка враховує інтереси користувача і взаємодіє з ним.

  • Повноекранний банер, який з’являється одразу після завантаження сторінки. Після зворотного відліку можна закрити або він закриється автоматично.
  • Повноекранний банер, який з’являється через деякий час після входу на сайт. Можна закрити одразу або після зворотного відліку.
  • Рекламний відеоролик зі звуком всередині вмісту сайту. Звук вмикається автоматично.

Докладніше про рекомендації, згідно яких браузер фільтрує рекламу, ви можете дізнатися в презентації Індустріального комітету IAB Russia із поліпшення реклами. Рекомендації підготовлено відповідно до дослідження Як російські користувачі сприймають рекламу в інтернеті.

Яка реклама вважається шокуючою

  • Еротична та порнореклама

    Банери з еротичними або порнографічними зображеннями або рекламою сайтів, що надають «послуги для дорослих». Подібна реклама блокується на всіх сайтах, крім тих, де вона відповідає основній тематиці сайту. При цьому користувач може заборонити Антишоку блокувати таку рекламу (докладніше див. у підрозділі Дозвіл еротичної реклами).

  • Агресивна та шокуюча реклама

    Банери з натуралістичними зображеннями різноманітних катастроф і жертв насилля, страхітливих персонажів із фільмів жахів, хробаків і паразитів, проявів різноманітних хвороб і вад, уражених органів і виразок, людей із великою надлишковою вагою. Малюнки та фотографії інтимних частин тіла крупним планом і процесу пологів. Реклама, що містить повідомлення про смерть відомих людей або передбачення кінця світу.

  • Нав’язлива і дратівлива реклама

    Анімовані банери, що миготять із високою частотою. Вікна і вкладки з рекламою, що відображаються під час натискання на відео-ролик, на порожнє місце сторінки або під час спроби закрити рекламу.

  • Реклама SMS-шахрайства

    Банери з рекламою сайтів, пов’язаних із SMS-шахрайством. Банери, що імітують повідомлення від соціальних мереж. Банери, які обіцяють виграш у лотереї, приз ювілейному відвідувачу сайту, доступ до розсекреченої бази особистих даних або можливість видалити з неї інформацію про вас, передбачення тощо.

  • Сумнівні банери

    Банери, що імітують повідомлення про зараження комп’ютера або оновлення встановлених програм; банери, що імітують діалогові вікна та інші елементи інтерфейсу браузера. Банери з обіцянками високого заробітку без зазначення його способу. Сумнівна реклама лікування хвороб, омолодження та схуднення без зазначення ліків, методу лікування або клініки. Банери, що рекламують дієти відомих людей, зокрема якщо вони містять ганебні зображення.

Поскаржитися на рекламу

Якщо ви бачите на сторінці надокучливу або шокуючу рекламу, ви можете поскаржитися на неї:

  1. Натисніть  → Блокування реклами.
  2. Натисніть кнопку Поскаржитися на рекламу.

Повідомлення про рекламу буде надіслано Яндексу. Якщо таких скарг буде багато, джерело реклами може бути заблоковано для всіх користувачів.

Увімкнути рекламу на сайті

  1. Натисніть  → Блокування реклами.
  2. Натисніть кнопку Розблокувати рекламу.

Щоб вимкнути рекламу на сайті знову, натисніть кнопку Заблокувати рекламу.

Вимкнути блокування реклами

Щоб вимкнути фільтрацію шокуючої і надокучливої реклами:

  1. Натисніть  → Налаштування.
  2. У розділі Блокування вмісту натисніть на рядок Блокування реклами.
  3. Вимкніть опції Реклама, яка шокує та Реклама, яка заважає.