Особистий профіль користувача

Що таке особистий профіль?

Особистий профіль — це персональний набір налаштувань і даних Яндекс.Браузера. Профіль створюється автоматично під час встановлення і зберігає такі дані:

Якщо за вашим комп’ютером працюють кілька користувачів, рекомендуємо створити для кожного з них особистий профіль у Яндекс.Браузері. Тоді ваші дані та налаштування браузера не змішаються з чужими.

Створення профілю

Щоб створити профіль:

  1. Натисніть   → Налаштування.
  2. У блоці Профілі натисніть на кнопку Додати профіль.
  3. Виберіть значок профілю.
  4. Введіть ім'я профілю.
  5. У разі потреби вимкніть опцію Створити ярлик цього профілю на робочому столі.
  6. Натисніть кнопку Додати.

Буде створено нове вікно Яндекс.Браузера з вибраним значком профілю. Переглянути усі профілі браузера можна у налаштуваннях:

Перемикання між профілями

  1. Натисніть значок профілю у правому верхньому куті браузера.
  2. У меню, що з'явилося, виберіть потрібний профіль.

Вибраний профіль відкриється у новому вікні браузера.

Змінення імені профілю

Щоб змінити ім'я профілю:

  1. Виберіть потрібний профіль.
  2. Натисніть   → Налаштування.
  3. У блоці Профілі виберіть потрібний профіль.
  4. Натисніть кнопку Змінити.
  5. У вікні Змінити введіть нове ім’я.
  6. Натисніть кнопку Зберегти.

Видалення профілю

Щоб видалити профіль на комп'ютері:

  1. Натисніть   → Налаштування.
  2. У блоці Профілі натисніть на рядок із ім'ям профілю.
  3. Натисніть значок .
  4. У вікні, що відкрилося, підтвердьте видалення профілю та всіх пов'язаних із ним даних.
Увага. Щоб і надалі мати змогу відновлювати дані профілю, синхронізуйте браузер. Або скопіюйте у зручне для вас місце вміст каталогу з профілем:
Операційна системаАдреса профілю
WindowsC:\Користувачі\Ім'я вашого облікового запису\AppData\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Default
macOS~/Library/Application Support/Yandex/YandexBrowser/Default

Якщо ви синхронізували профіль, то його дані буде збережено на сервері навіть після видалення на локальному комп'ютері.

Синхронізація профілю

Синхронізація дозволить вам зберегти на сервері більшу частину даних профілю. У результаті ви зможете отримати до них доступ з інших пристроїв або відновити у разі збою на комп'ютері.

Якщо ви хочете зберегти усі налаштування та дані про роботу в браузері, наприклад, вам потрібні дозволи для сайтів або відкриті вкладки, збережіть профіль на комп'ютері.

Збереження даних профілю

Це може знадобитися, наприклад, щоб відновити усі дані після перевстановлення ОС на комп'ютері або щоб перенести усі дані профілю на інший комп'ютер.

Порада. Якщо з поточного профілю вам потрібні лише закладки, експортуйте їх у HTML-файл, а потім імпортуйте у новий профіль.

Скопіюйте профіль у зручне для вас місце. Щоб відкрити каталог профілю:

Відкрийте у Провіднику папку C:\Користувачі\Ім'я вашого облікового запису\AppData\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Default.

Примітка. Підтримку операційних систем Microsoft Windows XP і Vista припинено з квітня 2017 року.

Перенесення даних зі старого профілю у новий

Перенесення даних зі старого профілю у новий може знадобитися, наприклад, якщо ви хочете синхронізувати дані з поточного профілю під іншим логіном. Для цього:

  1. Створіть новий профіль.
  2. Перенесіть дані зі старого профілю у новий.
  3. Увійдіть у новий профіль і синхронізуйте його під іншим логіном.

Щоб перенести дані зі старого профілю у новий:

  1. Закрийте браузер.
  2. Відкрийте у Провіднику папку старого профілю C:\Користувачі\Ім'я вашого облікового запису\AppData\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Default.
  3. Скопіюйте у каталог із новим профілем C:\Користувачі\Ім'я вашого облікового запису\AppData\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Profile<номер> наступні файли:
    • Login Data;
    • Passwords;
    • History;
    • Tablo;
    • Bookmarks;
    • Favicons;
    • усі файли з папки Extensions.
  4. Запустіть браузер, увійдіть у новий профіль і перевірте, що дані та налаштування було відновлено.

Помилка «Ваш профіль несправний»

Якщо у вашому профілі виникне помилка, Яндекс.Браузер завантажиться в режимі відновлення з чистим профілем. У цьому разі ви побачите повідомлення:

Щоб відновити дані зі старого профілю, виконайте описані нижче дії.

Якщо ви хоча б раз робили синхронізацію
  1. Натисніть   → Новий користувач.
  2. Введіть ім'я вашого нового профілю і натисніть кнопку Додати.
  3. Натисніть   → Авторизуватися.
  4. Введіть ваш логін та пароль на Яндексі.

Після цього усі ваші дані буде перенесено в новий профіль сервера Яндексу. Докладніше про синхронізацію див. розділ Синхронізація браузера.

Якщо ви ніколи не синхронізували профіль
  1. Натисніть   → Новий користувач.
  2. Введіть ім'я вашого нового профілю і натисніть кнопку Додати.
  3. Перенесіть дані зі старого профілю у новий.

Якщо перенести дані зі старого профілю в новий не вдалося, повідомте про проблему службі технічної підтримки через форму зворотного зв'язку.