Профіль для зберігання налаштувань і даних

Що таке особистий профіль?

Особистий профіль — це персональний набір налаштувань і даних Яндекс.Браузера. Профіль створюється автоматично під час установлення та зберігає такі дані:

Якщо за вашим комп’ютером працюють кілька користувачів, рекомендуємо створити для кожного з них особистий профіль у Яндекс.Браузері. Тоді ваші дані та налаштування браузера не змішаються з чужими. Також додатковий профіль можна використовувати, якщо у вас є кілька акаунтів (наприклад, особистий і робочий), щоб зберігати їх дані окремо один від одного.

Створення профілю

Щоб створити профіль:

  1. Натисніть  → Налаштування.
  2. У блоці Користувачі натисніть Додати користувача.
  3. Виберіть значок профілю.
  4. Введіть ім'я профілю.
  5. Увімкніть опцію Створити ярлик цього профілю на робочому столі, щоб одним натисненням запускати браузер із новим профілем.
  6. Натисніть Додати.

Буде створено нове вікно Яндекс.Браузера з вибраним значком профілю. Переглянути всі профілі браузера можна в налаштуваннях:

Перемикання між профілями

  1. Натисніть значок профілю в правому верхньому куті браузера.
  2. У меню, що з'явилося, виберіть потрібний профіль.

Вибраний профіль відкриється в новому вікні браузера.

Змінення імені профілю

Щоб змінити ім'я профілю:

  1. Виберіть потрібний профіль.
  2. Натисніть  → Налаштування.
  3. У блоці Користувачі праворуч потрібного імені натисніть Налаштувати.
  4. У вікні, що відкриється, введіть нове ім’я.
  5. Натисніть Зберегти.

Видалення профілю

Щоб видалити профіль на комп'ютері:

  1. Натисніть  → Налаштування.
  2. У блоці Користувачі праворуч потрібного імені натисніть Видалити.
  3. У вікні, що відкрилося, підтвердьте видалення профілю та всіх пов'язаних із ним даних.
Увага. Щоб і надалі мати змогу відновлювати дані профілю, синхронізуйте браузер. Або скопіюйте в зручне для вас місце вміст каталогу з профілем.
Операційна система Адреса профілю
Windows C:\Користувачі\Ім'я вашого облікового запису\AppData\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Default
Примітка. Папка AppData є прихованою. Щоб її побачити, увімкніть відображення прихованих папок.
macOS ~/Library/Application Support/Yandex/YandexBrowser/Default

Якщо ви синхронізували профіль, то його дані буде збережено на сервері навіть після видалення на локальному комп'ютері.

Синхронізація профілю

Синхронізація дозволить вам зберегти на сервері більшу частину даних профілю. У результаті ви зможете отримати до них доступ з інших пристроїв або відновити в разі збою на комп'ютері.

Якщо ви хочете зберегти всі налаштування та дані про роботу в браузері, наприклад вам потрібні дозволи для сайтів або відкриті вкладки, збережіть профіль на комп'ютері.

Збереження даних профілю

Це може знадобитися, наприклад, щоб відновити всі дані після перевстановлення ОС на комп'ютері або щоб перенести всі дані профілю на інший комп'ютер.

Порада. Якщо з поточного профілю вам потрібні лише закладки, експортуйте їх у HTML-файл, а потім імпортуйте у новий профіль.

Скопіюйте профіль у зручне для вас місце. Щоб відкрити каталог профілю:

Відкрийте у Провіднику папку C:\Користувачі\Ім’я вашого облікового запису\AppData\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Default (щоб бачити папку AppData, увімкніть відображення прихованих папок).

Примітка. Підтримку операційних систем Microsoft Windows XP і Vista припинено з квітня 2017 року.

Перенесення даних зі старого профілю в новий

Перенесення даних зі старого профілю в новий може знадобитися, наприклад, якщо ви хочете синхронізувати дані з поточного профілю під іншим логіном. Для цього:

  1. Створіть новий профіль.
  2. Перенесіть дані зі старого профілю в новий.
  3. Увійдіть у новий профіль і синхронізуйте його під іншим логіном.

Щоб перенести дані зі старого профілю в новий:

  1. Закрийте браузер.
  2. Відкрийте у Провіднику папку старого профілю C:\Користувачі\Ім'я вашого облікового запису\AppData\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Default.
    Примітка. Папка AppData є прихованою. Щоб її побачити, увімкніть відображення прихованих папок.
  3. Скопіюйте у каталог із новим профілем C:\Користувачі\Ім'я вашого облікового запису\AppData\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Profile<номер> наступні файли:
    • Ya Login Data (або Login Data);
    • Ya Login Data-journal (або Login Data-journal);
    • History;
    • Tablo;
    • Bookmarks;
    • Favicons;
    • усі файли з папки Extensions.
  4. Запустіть браузер, увійдіть у новий профіль і переконайтеся, що дані та налаштування було відновлено.

Помилка «Ваш профіль несправний»

Якщо у вашому профілі виникне помилка, Яндекс.Браузер завантажиться в режимі відновлення з чистим профілем. У цьому разі ви побачите повідомлення:

Щоб відновити дані зі старого профілю, виконайте описані нижче дії.

Якщо ви хоча б раз робили синхронізацію
  1. Натисніть  → Новий користувач.
  2. Введіть ім’я вашого нового профілю та натисніть кнопку Додати.
  3. Натисніть  → Авторизуватися.
  4. Введіть ваш логін та пароль на Яндексі.

Після цього всі ваші дані буде перенесено в новий профіль сервера Яндексу. Докладніше про синхронізацію див. розділ Синхронізація браузера.

Якщо ви ніколи не синхронізували профіль
  1. Натисніть  → Новий користувач.
  2. Введіть ім’я вашого нового профілю та натисніть кнопку Додати.
  3. Перенесіть дані зі старого профілю в новий.

Якщо перенести дані зі старого профілю в новий не вдалося, повідомте про проблему службі технічної підтримки через форму зворотного зв'язку.