Protect: фільтрація шокуючої реклами

Антишок — розширення для Яндекс.Браузера, яке блокує банерну рекламу з неприємними зображеннями, порнографією або рекламою сайтів, де можуть пропонувати шахрайські послуги.

  1. Яка реклама фільтрується?
  2. Вимкнути Антишок на конкретному сайті
  3. Вимкнути Антишок на всіх сайтах

Яка реклама фільтрується?

Антишок відносить до шкідливих і шокуючих такі види банерів:

  • Еротична та порнореклама

    Банери з еротичними або порнографічними зображеннями або рекламою сайтів, що надають «послуги для дорослих». Подібна реклама блокується на всіх сайтах, крім тих, де вона відповідає основній тематиці сайту. При цьому користувач може заборонити Антишоку блокувати таку рекламу (докладніше див. у підрозділі Дозвіл еротичної реклами).

  • Агресивна та шокуюча реклама

    Банери з натуралістичними зображеннями різноманітних катастроф і жертв насилля, страхітливих персонажів із фільмів жахів, хробаків і паразитів, проявів різноманітних хвороб і вад, уражених органів і виразок, людей із великою надлишковою вагою. Малюнки та фотографії інтимних частин тіла крупним планом і процесу пологів. Реклама, що містить повідомлення про смерть відомих людей або передбачення кінця світу.

  • Нав’язлива і дратівлива реклама

    Анімовані банери, що миготять із високою частотою. Вікна і вкладки з рекламою, що відображаються під час натискання на відео-ролик, на порожнє місце сторінки або під час спроби закрити рекламу.

  • Реклама SMS-шахрайства

    Банери з рекламою сайтів, пов’язаних із SMS-шахрайством. Банери, що імітують повідомлення від соціальних мереж. Банери, які обіцяють виграш у лотереї, приз ювілейному відвідувачу сайту, доступ до розсекреченої бази особистих даних або можливість видалити з неї інформацію про вас, передбачення тощо.

  • Сумнівні банери

    Банери, що імітують повідомлення про зараження комп’ютера або оновлення встановлених програм; банери, що імітують діалогові вікна та інші елементи інтерфейсу браузера. Банери з обіцянками високого заробітку без зазначення його способу. Сумнівна реклама лікування хвороб, омолодження та схуднення без зазначення ліків, методу лікування або клініки. Банери, що рекламують дієти відомих людей, зокрема якщо вони містять ганебні зображення.

Якщо рекламний банер не виглядає шокуючим, проте веде на сторінку із шокуючим вмістом, Антишок вважає його шкідливим і блокує джерело реклами.

Вимкнути Антишок на конкретному сайті

  1. Відкрийте сайт, на якому хочете дозволити рекламу.
  2. Виберіть пункт контекстного меню Не використовувати Антишок на цьому сайті.

Вимкнути Антишок на всіх сайтах

  1. У правій частині Розумного рядка натисніть будь-який значок на панелі Protect.
  2. У вікні, що відкрилося, у блоці Загальні налаштування безпеки увімкніть або вимкніть опцію Блокувати рекламу із шокуючими або неприємними зображеннями.