Protect: синхронізація паролів

Ви можете синхронізувати паролі, збережені у Яндекс.Браузері на своїх комп’ютерах, смартфонах і планшетах. Під час синхронізації копія сховища паролів надсилається у зашифрованому вигляді на сервери Яндекса, а потім передається на інші синхронізовані пристрої. Одночасно паролі з інших пристроїв додаються до сховища на поточному комп’ютері.

У результаті:

  • збережені паролі будуть автоматично підставлятися у форми входу на всіх ваших пристроях;
  • якщо комп’ютер зламається, ви зможете відновити паролі із сервера.

Щоб ніхто, зокрема і Яндекс, не зміг розшифрувати ваші паролі, створіть майстер-пароль.

  1. Вимкнути синхронізацію паролів
  2. Конфлікт синхронізації паролів
  3. «Ви змінили пароль, але ваші особисті дані поки що зашифровані старим»

Вимкнути синхронізацію паролів

За замовчуванням паролі входять до переліку даних, які синхронізуються, але ви можете вимкнути цю можливість:

  1. Натисніть   → Синхронізація.
  2. У блоці Синхронізація натисніть на кнопку Показати налаштування.
  3. Вимкніть опцію Паролі.

Конфлікт синхронізації паролів

Якщо у вас на несинхронізованих смартфонах, планшетах або комп'ютерах збережено різні майстер-паролі, під час синхронізації може виникнути конфлікт. Наприклад, ви ввели новий майстер-пароль на смартфоні, а потім синхронізували смартфон із комп’ютером. У таких випадках браузер не може зрозуміти, який із майстер-паролів потрібно використовувати для шифрування об’єднаного сховища.

Якщо виник конфлікт синхронізації, значок налаштувань набуває вигляду . Щоб розв’язати конфлікт:

  1. Натисніть значок . Якщо ви не зробили цього відразу, через деякий час значок налаштувань набуде звичайного вигляду. Тоді натисніть  → Менеджер паролів.
  2. Введіть майстер-пароль для поточного комп'ютера.
  3. У вкладці, що відкрилася, натисніть посилання Конфлікт синхронізації.
  4. Подальші дії залежать від того, чи пам’ятаєте ви майстер-пароль, збережений на іншому пристрої.

«Ви змінили пароль, але ваші особисті дані поки що зашифровані старим»

На сервері Яндекса паролі зберігаються в зашифрованому вигляді. Для шифрування як ключ використовується пароль від вашого акаунту на Яндексі. Якщо ви змінюєте цей пароль, браузер повинен розшифрувати паролі на сервері, а потім перешифрувати їх із новим ключем. Якщо під час цього процесу відбувається збій, буде відображено повідомлення про помилку. Щоб виправити її:

  • Якщо ви пам’ятаєте старий пароль від акаунту:
    1. Натисніть   → Синхронізація.
    2. Введіть старий пароль у форму синхронізації.
  • Якщо ви не пам’ятаєте старий пароль від акаунту або він не змінювався, зашифровані паролі буде втрачено. Але ви можете відновити інші дані синхронізації:
    1. Переконайтеся, що у браузері є всі закладки, розширення та налаштування, які потрібно зберегти.
    2. Натисніть  → Налаштування.
    3. У блоці Синхронізація натисніть на кнопку Показати налаштування.
    4. Натисніть під опціями блоку Синхронізація посилання Видалити. Дані вашого профілю буде видалено на сервері.
    5. Увімкніть синхронізацію. Дані буде передано з браузера на сервер.