Технічна підтримка

Повідомити про проблему

Якщо під час роботи з браузером виникли проблеми й ви не знайшли їх вирішення в Допомозі, вам допоможе служба підтримки Яндекса.

Щоб надіслати повідомлення про помилку, виконайте такі дії:

  1. Натисніть  → Додатково → Повідомити про проблему. Відкриється нова вкладка Зворотний зв'язок.
  2. Почніть заповнювати поле Опис проблеми. У міру введення тексту під полем з'являтимуться підказки з вирішенням типових проблем.
  3. Якщо жодна з підказок не підходить до вашого випадку, докладно опишіть проблему.
    Необхідна інформація
    • покроковий опис ваших дій перед тим, як браузер видав помилку;
    • текст повідомлення про помилку, що з'явився;
    • тип комп'ютера (PC, ноутбук, планшет), потужність процесора, обсяг оперативної пам'яті;
    • адреса електронної пошти для зворотного зв'язку;
    • знімок екрана з повідомленням про помилку.
      Примітка. За замовчуванням до повідомлення прикріплюється посилання та скріншот тієї сторінки, з якої ви перешли до Зворотного зв’язку. За потреби ви можете прикріпити інший файл або не додавати скриншот взагалі.
  4. Натисніть Надіслати.

До вашого звіту про помилку буде додано інформацію про операційну систему та Яндекс.Браузер на вашому комп'ютері.

Надсилати статистику використання

Ви можете допомогти нам визначити, що передусім вимагає поліпшення в браузері та наших сервісах. Дозвольте браузеру надсилати в Яндекс статистику використання та звіти про збої:

Примітка. Статистика, що надсилається, — анонімна, ви можете не турбуватися про конфіденційність своїх даних.
  1. Натисніть  → Налаштування.
  2. Відкрийте Системні.
  3. Натисніть Налаштування персональних даних.
  4. Увімкніть опції:
    • Надсилати Яндексу статистику використання.
    • Надсилати у Яндекс звіти про збої.

Як дізнатися версію браузера

Щоб дізнатися версію браузера, натисніть на  → Додатково → Про браузер або наберіть у Розумному рядку адресу browser://version.