Проблеми з функціональністю

Не відтворюються відео, музика або ігри

Спробуйте перевірити модулі Adobe Flash Player, вимкнути режим Турбо і доповнення браузера.

Перевірте модулі Adobe Flash Player

Найчастіше проблеми з відтворенням відео на сайтах пов'язані з помилками в роботі доповнення Adobe Flash Player, що використовується для роботи відео. Можливо, у браузері використовується кілька модулів flash-плеєра й один із них є конфліктуючим. Перевірте використовувані модулі:

  1. Наберіть у Розумному рядку адресу browser://plugins.
  2. Натисніть клавішу Enter.
  3. У правій частині вікна Модулі, що відкрилося, натисніть посилання Докладніше.
  4. На сторінці, що розгорнулася, знайдіть блок із заголовком Adobe Flash Player.
  5. Якщо в цьому блоці є декілька модулів Shockwave Flash:
    • вимкніть перший модуль і перезапустіть браузер;
    • якщо помилка з відео все ще виникає, то увімкніть перший модуль знову та вимкніть наступний;
    • перезапустіть браузер і перевірте наявність помилки;
    • повторюйте зазначені вище дії доти, доки не виявите модуль, який викликає помилку.
Примітка. Наприклад, у блоці Adobe Flash Player натисніть перше посилання Вимкнути і перезапустіть браузер. Якщо помилка все ще повторюється, у тому ж блоці увімкніть знову перший модуль і вимкніть наступний. Перезапустіть браузер і перевірте, чи відтворюється Flash. Дійте за цим алгоритмом, поки не виявите конфліктуючий модуль.

Докладніша інформація міститься у розділі Модулі, що підключаються.

Вимкніть режим Турбо

Можливо, у браузері ввімкнено режим Турбо. Щоб його вимкнути:

  1. Натисніть   → Доповнення.
  2. Виберіть розділ Інструменти.
  3. Вимкніть Турбо.

Перевірте, чи відтворюється проблема.

Докладніша інформація міститься у розділі Режим Турбо.

Вимкніть блокування flash-банерів і відео

Можливо, у браузері ввімкнено доповнення, яке блокує flash-банери та ролики. Щоб вимкнути доповнення:

  1. Натисніть   → Доповнення.
  2. Виберіть розділ Безпека.
  3. Вимкніть доповнення Блокування флеш-даних.

Перевірте, чи відтворюється проблема.

Докладніша інформація міститься у розділі Доповнення.

Вимкніть апаратне прискорення

Апаратне прискорення підвищує продуктивність комп’ютера шляхом перерозподілу навантаження між центральним процесором і відеокартою. Іноді через помилки у програмах або драйверах для відеокарти апаратне прискорення призводить до нестабільної роботи комп’ютера. У таких випадках апаратне прискорення краще вимкнути:

  1. Натисніть   → Налаштування.
  2. У нижній частині сторінки Налаштування натисніть кнопку Показати додаткові налаштування.
  3. У блоці Система вимкніть опцію Використовувати апаратне прискорення, якщо можливо.
  4. Перезапустіть браузер, щоб зміни почали діяти.

Браузер не підтримує NPAPI та Unity

У нових версіях браузера ми відмовились від підтримки попередньо вбудованого в браузер модуля NPAPI, на основі якого створено Unity Web Player, оскільки це вже застаріла технологія. Звертаємо вашу увагу, що компанія Unity повідомила про припинення підтримки свого модуля. Детальніше про це можна дізнатися в Клубі Яндекс.Браузера.

Інсталюйте нову, безпечнішу версію Adobe Flash Player із підтримкою PPAPI.

Помилка «Модуль Adobe Flash Player заблоковано, оскільки він застарів»

Якщо праворуч від Розумного рядка з’являється повідомлення «Модуль Adobe Flash Player заблоковано, оскільки він застарів», оновіть Flash Player. Для цього:

  1. Відкрийте сторінку інсталяції.
  2. Вкажіть вашу операційну систему.
  3. Виберіть версію «FP 23 for Opera and Chromium - PPAPI».
  4. Дотримуйтеся подальших етапів інсталяції.
  5. Якщо виникли проблеми з інсталяцією плеєра, напишіть службі підтримки через форму зворотного зв’язку.

Збій модуля Shockwave

Найчастіше проблеми з відтворенням відео на сайтах пов’язані з помилками в роботі модуля Adobe Flash Player, що використовується для роботи відео. Можливо, у браузері використовується кілька модулів flash-плеєра й один із них є конфліктуючим. Перевірте використовувані модулі:

  1. Наберіть у Розумному рядку адресу browser://plugins.
  2. Натисніть клавішу Enter.
  3. У правій частині вікна Модулі, що відкрилося, натисніть посилання Докладніше.
  4. На сторінці, що розгорнулася, знайдіть блок із заголовком Adobe Flash Player.
  5. Якщо в цьому блоці є декілька модулів Shockwave Flash:
    • вимкніть перший модуль і перезапустіть браузер;
    • якщо помилка з відео все ще виникає, то увімкніть перший модуль знову та вимкніть наступний;
    • перезапустіть браузер і перевірте наявність помилки;
    • повторюйте зазначені вище дії доти, доки не виявите модуль, який викликає помилку.
Примітка. Наприклад, у блоці Adobe Flash Player натисніть перше посилання Вимкнути і перезапустіть браузер. Якщо помилка все ще повторюється, у тому ж блоці увімкніть знову перший модуль і вимкніть наступний. Перезапустіть браузер і перевірте, чи відтворюється Flash. Дійте за цим алгоритмом, поки не виявите конфліктуючий модуль.

Докладніша інформація міститься у розділі Модулі, що підключаються.

Не відтворюється музика на сайтах

Можливо, у браузері ввімкнено доповнення, яке блокує flash-банери та ролики. Щоб вимкнути доповнення:

  1. Натисніть   → Доповнення.
  2. Виберіть розділ Безпека.
  3. Вимкніть доповнення Блокування флеш-даних.

Перевірте, чи відтворюється проблема.

Докладніша інформація міститься у розділі Доповнення браузера.

Зникають віджети на Табло

Віджети на Табло змінюються, оскільки список віджетів автоматично формується зі сторінок, які ви найчастіше відвідуєте.

Щоб віджет завжди був на одному і тому ж місці, закріпіть його:

  1. Відкрийте Табло.
  2. Натисніть посилання Налаштування екрана в правому нижньому куті Табло.
  3. Закріпіть потрібний віджет, натиснувши на кнопку . Для закріплених віджетів ця кнопка має вигляд .
  4. Натисніть кнопку Готово.
Примітка. Також закріпити віджет можна через контекстне меню, вибравши пункт Закріпити.

Не змінюється тло на сторінці з Табло

Спробуйте видалити папку File System у каталозі профілю браузера і перевірити, чи виникає проблема після цього. Щоб увійти в каталог профілю браузера, виконайте такі дії:

Windows 7, Windows 8, Windows 10

  1. Відкрийте поле пошуку файлів у Windows.
  2. Скопіюйте рядок

    [%USERPROFILE%\AppData\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Default\] (без квадратних дужок)

    і вставте його в поле пошуку файлів.

  3. Натисніть клавішу Enter.
Примітка. Підтримку операційних систем Microsoft Windows XP і Vista припинено з квітня 2017 року.

У браузері під Linux не працює відео

Щоб працювало відео в форматі HTML5 video

Інсталюйте відеокодеки. Для цього інсталюйте останню доступну версію пакета chromium-codecs-ffmpeg-extra, виконавши у консолі команду sudo apt-get update && sudo apt-get install chromium-codecs-ffmpeg-extra.

Щоб працювало відео в форматі Flash

Інсталюйте модуль Adobe Flash Player:

  1. Підключіть партнерський репозиторій:
    1. Відкрийте System Settings → Software & Updates.
    2. Перейдіть на вкладку Other Software.
    3. Увімкніть опцію Canonical Partners.
  2. Виконайте у консолі команду sudo apt-get update.
  3. Виконайте у консолі команду sudo apt-get install adobe-flashplugin.