Браузер
Рекомендації у браузері

Проблеми з функціональністю

Не відтворюються відео, музика або ігри

Спробуйте перевірити модулі Adobe Flash Player, вимкнути режим Турбо і доповнення браузера.

Рішення 1. Перевірити модулі Adobe Flash Player

Найчастіше проблеми з відтворенням відео на сайтах пов'язані з помилками в роботі доповнення Adobe Flash Player, що використовується для роботи відео. Можливо, у браузері використовується кілька модулів flash-плеєра й один із них є конфліктуючим. Перевірте використовувані модулі:

  1. Наберіть у Розумному рядку адресу browser://plugins.
  2. Натисніть на клавішу Enter.
  3. У правій частині вікна Модулі, що відкрилося, натисніть на посилання Докладніше.
  4. На сторінці, що розгорнулася, знайдіть блок із заголовком Adobe Flash Player.
  5. Якщо в цьому блоці є декілька модулів Shockwave Flash:
    • вимкніть перший модуль і перезапустіть браузер;
    • якщо помилка з відео все ще виникає, то увімкніть перший модуль знову та вимкніть наступний;
    • перезапустіть браузер і перевірте наявність помилки;
    • повторюйте зазначені вище дії доти, доки не виявите модуль, який викликає помилку.

Примітка. Наприклад, у блоці Adobe Flash Player натисніть перше посилання Вимкнути і перезапустіть браузер. Якщо помилка все ще повторюється, у тому ж блоці увімкніть знову перший модуль і вимкніть наступний. Перезапустіть браузер і перевірте, чи відтворюється Flash. Дійте за цим алгоритмом, поки не виявите конфліктуючий модуль.

Докладніша інформація є в розділі Модулі.

Рішення 2. Вимкнути режим Турбо

Можливо, у браузері ввімкнено режим Турбо. Щоб його вимкнути:

  1. Відкрийте Табло.
  2. Перейдіть на вкладку Доповнення.
  3. Виберіть розділ Інструменти.
  4. Вимкніть Турбо.

Перевірте, чи відтворюється проблема.

Докладніша інформація є в розділі Режим Турбо.

Рішення 3. Вимкнути блокування flash-банерів та відео

Можливо, у браузері ввімкнено доповнення, яке блокує flash-банери та ролики. Щоб вимкнути доповнення:

  1. Відкрийте Табло .
  2. Перейдіть на вкладку Доповнення.
  3. Виберіть розділ Безпечний інтернет.
  4. Вимкніть доповнення Блокування флеш-банерів і відео.

Перевірте, чи відтворюється проблема.

Докладніша інформація міститься у розділі Доповнення.

Збій модуля Shockwave

Найчастіше проблеми з відтворенням відео на сайтах пов'язані з помилками в роботі доповнення Adobe Flash Player, що використовується для роботи відео. Можливо, у браузері використовується кілька модулів flash-плеєра й один із них є конфліктуючим. Перевірте використовувані модулі:

  1. Наберіть у Розумному рядку адресу browser://plugins.
  2. Натисніть на клавішу Enter.
  3. У правій частині вікна Модулі, що відкрилося, натисніть на посилання Докладніше.
  4. На сторінці, що розгорнулася, знайдіть блок із заголовком Adobe Flash Player.
  5. Якщо в цьому блоці є декілька модулів Shockwave Flash:
    • вимкніть перший модуль і перезапустіть браузер;
    • якщо помилка з відео все ще виникає, то увімкніть перший модуль знову та вимкніть наступний;
    • перезапустіть браузер і перевірте наявність помилки;
    • повторюйте зазначені вище дії доти, доки не виявите модуль, який викликає помилку.

Примітка. Наприклад, у блоці Adobe Flash Player натисніть перше посилання Вимкнути і перезапустіть браузер. Якщо помилка все ще повторюється, у тому ж блоці увімкніть знову перший модуль і вимкніть наступний. Перезапустіть браузер і перевірте, чи відтворюється Flash. Дійте за цим алгоритмом, поки не виявите конфліктуючий модуль.

Докладніша інформація є в розділі Модулі.

Не відтворюється аудіо на сайтах ВКонтакті та Я.Музика

Можливо, у браузері ввімкнено доповнення, яке блокує flash-банери та ролики. Щоб вимкнути доповнення:

  1. Відкрийте Табло.
  2. Перейдіть на вкладку Доповнення.
  3. Виберіть розділ Безпечний інтернет.
  4. Вимкніть доповнення Блокування флеш-банерів і відео.

Перевірте, чи відтворюється проблема.

Докладніша інформація міститься у розділі Доповнення.

Зникають віджети на Табло

Віджети на Табло змінюються, оскільки список віджетів автоматично формується зі сторінок, які ви найчастіше відвідуєте.

Щоб віджет завжди був на одному і тому ж місці, закріпіть його:

  1. Відкрийте Табло.
  2. Натисніть на посилання Налаштування у правому нижньому куті Табло.
  3. Закріпіть потрібний віджет, натиснувши на кнопку . Для закріплених віджетів ця кнопка має вигляд .
  4. Натисніть на кнопку Готово.

Примітка. Також закріпити віджет можна через контекстне меню, вибравши пункт Закріпити.

Не змінюється тло на сторінці з Табло

Спробуйте видалити папку File System у каталозі профілю браузера і перевірити, чи виникає проблема після цього. Щоб увійти в каталог профілю браузера, виконайте такі дії:

  1. Натисніть на кнопку Пуск.
  2. Скопіюйте рядок

    [%USERPROFILE%\AppData\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Default\] (без квадратних дужок)

    і вставте його в поле пошуку файлів.

  3. Натисніть на клавішу Enter.
  1. Натисніть на кнопку ПускВиконати.
  2. Скопіюйте рядок

    [%USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Yandex\YandexBrowser\User Data\Default] (без квадратних дужок)

    і вставте його в поле Відкрити.

  3. Натисніть на клавішу Enter.
не відображаються зображення
не відтворюється флеш
винятки для сайтів
сторінка відображається некоректно
сайт не відкривається