Вирішення проблем

Не запускається браузер

Якщо Яндекс.Браузер не запускається або ви бачите помилку «Не вдається запустити програму, оскільки її паралельна конфігурація неправильна», спробуйте встановити останню версію поверх поточної. Завантажте встановлювальний файл зі сторінки https://getyabrowser.com. Якщо ви використовуєте бета-версію Яндекс.Браузера: http://getyabrowser.com.

Якщо це не допомогло, повідомте про проблему службі технічної підтримки через форму зворотного зв’язку.

Опишіть поетапно:

  • що відбувається під час спроби відкрити Яндекс.Браузер (наприклад, з'являються повідомлення про помилку або вікно браузера відкривається некоректно);
  • що передувало появі проблеми (наприклад, оновлення браузера або системи, встановлення програм або розширень);
  • як давно не відкривається Яндекс.Браузер.

За можливості додайте скриншот помилки.

Не відкривається сайт

Сайт може не відкриватися з кількох причин:

Обмеження вашої мережі

Проблема з доступом до сайту в різних браузерах може бути пов'язана з обмеженнями у вашій мережі. Наприклад, із роботою програмного забезпечення (антивіруси, файрволи, віруси) або особливостями налаштування мережі на стороні провайдера (проксі-сервери тощо).

Перевірте доступ до сайту на іншому комп'ютері з іншої мережі, щоб переконатися, що сайт дійсно працює. Якщо проблеми з доступом до сайту виникли лише на вашому комп'ютері й самостійно цю проблему вирішити не вдається, рекомендуємо звернутися з цим питанням до системного адміністратора, до служби підтримки провайдера або до іншого кваліфікованого фахівця.

Багато тимчасових файлів

Сторінка сайту може завантажуватися не у повному обсязі через велику кількість тимчасових файлів. Видаліть усі cookie, наявні на сторінці:

  1. У правій частині Розумного рядка натисніть будь-який значок на панелі Protect.
  2. У блоці Дозволи натисніть на посилання ... файлів cookie для цього сайту.
  3. У вікні Cookie, встановлені цією сторінкою виділіть cookie і натисніть на кнопку Видалити. Видаліть усі cookie.
  4. Натисніть на кнопку Закрити.

Перевірте, чи відтворюється проблема.

Розширення браузера блокують завантаження сторінок сайту

Щоб переконатися, чи впливають розширення на відображення сторінок сайту, відкрийте сайт у режимі Інкогніто. Якщо проблема в режимі Інкогніто не виникає, методом перебирання знайдіть і вимкніть розширення, яке перешкоджає коректному відображенню сторінок.

Проблема з браузером

Якщо сайт відкривається у всіх браузерах, окрім Яндекс.Браузера, напишіть службі підтримки через форму зворотного зв'язку. Опишіть ситуацію якомога докладніше та, якщо можливо, додайте скріншот.

Помилка «DNS Error»

Якщо під час відкриття сторінки ви бачите таку помилку, спробуйте вирішити проблему одним із способів:

Очистіть cookies
  1. Натисніть   → Додатково → Очистити історію.
  2. У списку Видалити записи, виберіть період, за який необхідно видалити cookie.
  3. Виберіть пункт Файли cookie та інші дані із сайтів і модулів (вимкніть інші опції, якщо ви хочете очистити лише файли cookie).
  4. Натисніть кнопку Очистити історію.
Очистіть кеш
  1. Натисніть   → Додатково → Очистити історію.
  2. У списку Видалити записи, виберіть період, за який необхідно видалити кеш.
  3. Увімкніть опцію Файли, збережені в кеші.
  4. Вимкніть решту опцій (якщо хочете очистити тільки кеш браузера).
  5. Натисніть кнопку Очистити історію.
Скиньте налаштування DNS
  1. Натисніть на сполучення клавіш Windows + R або наберіть у рядку пошуку Windows слово «Виконати» і виберіть програму в списку.
  2. У вікні, що відкрилося, введіть команду cmd для запуску командного рядка.
  3. У командному рядку введіть команду ipconfig/flushdns.
  4. Перезавантажте мережеве з’єднання.

Помилка проксі-сервера

Якщо ви бачите таку помилку, значить, підключення до інтернету у браузері налаштовано через проксі-сервер. Якщо у вашій мережі не використовується проксі-сервер, вимкніть цей параметр.

  1. Натисніть   → Налаштування.
  2. У нижній частині сторінки Налаштування натисніть кнопку Показати додаткові налаштування.
  3. У блоці Мережа натисніть кнопку Змінити налаштування проксі-сервера.
  4. У вікні, що відкрилося, перейдіть на вкладку Підключення і натисніть кнопку Налаштування мережі.
  5. У вікні, що відкрилося, вимкніть опцію Використовувати проксі-сервер для локальної мережі.

Не відображається панель завантажень, підказки або діалогові вікна

Примітка. Ця проблема виникає лише у користувачів Windows 10.

На деяких інтегрованих відеокартах після оновлення Яндекс.Браузера можуть виникати помилки:

  • Зникають підказки.
  • Завантажені файли перестають відображатися на панелі завантажень.
  • Під час першого відкриття після оновлення браузер не реагує на ваші дії. Виняток становить клавіша Enter, після натискання якої відкривається діалогове вікно Windows для вибору браузера, що використовується в системі за замовчуванням.

Якщо у вас виникла одна з таких помилок, вимкніть у браузері апаратне прискорення:

  1. Натисніть   → Налаштування.
  2. У нижній частині сторінки Налаштування натисніть кнопку Показати додаткові налаштування.
  3. У блоці Система вимкніть опцію Використовувати апаратне прискорення, якщо можливо.
  4. Перезапустіть браузер, щоб зміни почали діяти.

Якщо це не допомогло, повідомте про проблему службі технічної підтримки через форму зворотного зв’язку.

Помилка «Connection failure»

Помилка «Сonnection failure» означає, що виник збій з’єднання.

Збій може виникнути з таких причин:

Проблеми у роботі сайту
Спробуйте відкрити у браузері інші сайти. Якщо помилка з’єднання не виникає, на початковому сайті ймовірно стався збій або проводяться профілактичні роботи. Почекайте певний час і відкрийте сайт знов. Якщо проблема залишилася, напишіть розробникам сайту.
Проблеми у роботі вашого провайдера
Зв'яжіться з провайдером і з'ясуйте, чи не було у нього збоїв або профілактичних робіт.
Сайт заблоковано антивірусом або брендмауером

Перевірте у вашому антивірусі (брендмауері Windows) список заблокованих ресурсів. Якщо ви знайшли у списку потрібну сторінку, видаліть її звідти.

Увага. Видаляйте сторінку лише у тому випадку, якщо повністю впевнені у її безпеці. Якщо на сторінці є шкідливий код, він може заразити ваш комп’ютер або надати зловмисникам доступ до ваших особистих даних і електронних платежів.
У роботу браузера втрутився вірус
Перевірте комп'ютер за допомогою антивірусу або безкоштовних утиліт.
Неправильні налаштування DNS
  1. Відкрийте командний рядок Windows. Натисніть на сполучення клавіш Windows + R або наберіть у рядку пошуку слово «Виконати». У діалоговому вікні введіть із клавіатури команду cmd.
  2. Уведіть із клавіатури команду ipconfig/flushdns.
  3. Перезавантажте мережеве з’єднання.
Неправильні налаштування проксі-сервера
  1. Натисніть   → Налаштування.
  2. У нижній частині сторінки Налаштування натисніть кнопку Показати додаткові налаштування.
  3. У блоці Мережа натисніть кнопку Змінити налаштування проксі-сервера.
  4. У діалоговому вікні, що відкрилося, перейдіть на вкладку Підключення і натисніть кнопку Налаштування мережі.
  5. Вимкніть опцію Використовувати проксі-сервер для локальних підключень.

Якщо проблема повторюється лише у Яндекс.Браузері і нічого з описаного вище не допомогло, напишіть службі підтримки браузера. Опишіть ситуацію якомога докладніше та, якщо можливо, додайте скріншот.

Не відображаються зображення

Причини, через які можуть не відображатися фотографії або зображення:

ПричинаВирішення
Встановлено розширення, що обмежують показ вмісту сторінок (наприклад, AdBlock)
Відображення зображень вимкнено в налаштуваннях браузера
  • Увімкніть показ зображень:  → Налаштування → Показати додаткові налаштування → Особисті дані → Налаштування вмісту → Зображення.
  • Очистьте кеш-пам'ять браузера.

Перезавантажте сторінку, щоб переконатися, що проблему вирішено.

Вміст сторінки відображається некоректно

Спробуйте оновити сторінку, очистити кеш браузера, вимкнути утиліти і розширення браузера, які можуть бути причиною збою.

Вимкніть утиліти

Найпоширенішою причиною проблем із відображенням сайту є використання проксі-сервера або додаткового файрвола (крім стандартного файрвола Windows). Тимчасово вимкніть їх, щоб дізнатися, чи пов’язані вони з некоректним відображенням сторінок сайту. Ми не рекомендуємо використовувати утиліти, які спричиняють збій відображення сторінок.

Вимкніть розширення браузера

Вимкніть на деякий час усі розширення браузера:

  1. Наберіть у Розумному рядку адресу browser://tune.
  2. Установіть усі перемикачі в положення Вимк.

Докладніша інформація є в розділі Розширення.

Оновіть сторінку

  1. Відкрийте сторінку, на якій виникає проблема з розміткою.
  2. Натисніть комбінацію клавіш F5Windows) або  + Shift + RMac OS).

Очистіть кеш браузера

Щоб очистити кеш:

  1. Натисніть   → Додатково → Очистити історію.
  2. У списку Видалити записи, виберіть період, за який необхідно видалити кеш.
  3. Увімкніть опцію Файли, збережені в кеші.
  4. Вимкніть решту опцій (якщо хочете очистити тільки кеш браузера).
  5. Натисніть кнопку Очистити історію.
Порада. Відкрити вікно Очистити історію можна, натиснувши комбінацію клавіш Ctrl + Shift + Del (у Windows) або Shift + + Backspace (у Mac OS).

Браузер працює повільно

Спробуйте на час вимкнути усі розширення і режим Турбо, а також очистіть кеш.

Вимкнути розширення

  1. Наберіть у Розумному рядку адресу browser://tune.
  2. Установіть усі перемикачі в положення Вимк.

Докладніше див. розділ Розширення.

Вимкнути режим Турбо

У режимі Турбо завантажувані сторінки стискаються на серверах Яндекса. Зазвичай це значно прискорює роботу браузера. Але, якщо маршрут від комп'ютера користувача до серверів Яндекса довгий, виграш від стиснення вмісту може бути втрачено через те, що сторінка надсилається користувачеві не напряму, а через сервер Яндекса.

Перевірте, чи прискорить вимкнення Турбо роботу браузера:

  1. Натисніть   → Налаштування.
  2. У нижній частині сторінки Налаштування натисніть кнопку Показати додаткові налаштування.
  3. У блоці Турбо встановіть перемикач у положення Вимкнено.

Докладніше див. розділ Режим Турбо.

Очистити кеш

  1. Натисніть   → Додатково → Очистити історію.
  2. У списку Видалити записи, виберіть період, за який необхідно видалити кеш.
  3. Увімкніть опцію Файли, збережені в кеші.
  4. Вимкніть решту опцій (якщо хочете очистити тільки кеш браузера).
  5. Натисніть кнопку Очистити історію.

Докладніше див. розділ Кеш.

Якщо не вдалося вирішити проблему самостійно, напишіть службі підтримки через форму зворотного зв'язку, описавши ситуацію якомога докладніше.

Браузер запускає багато процесів

У тому, що запущено багато процесів, немає нічого страшного. Усі браузери на рушії Chromium працюють у такому режимі. Кожне вікно браузера, а також деякі розширення і плагіни, це окремий процес, який у разі збою не принесе шкоди іншим відкритим вкладкам і розширенням.

Браузер споживає багато оперативної пам'яті

Кількість споживаної оперативної пам'яті залежить від типу контенту, наявного на відкритій сторінці.

У середньому в разі кількох відкритих вкладок браузер споживає від 300 до 1000 МБ оперативної пам'яті. Якщо на сторінці є складні Flash-об'єкти, то споживання пам'яті може перевищити 1000 МБ.

Також на обсяг використовуваної пам'яті впливає кількість увімкнених у браузері розширень. Щоб знизити обсяг пам'яті, що використовується, спробуйте вимикати розширення і мобільні програми.

Браузер зависає або не відкриває сторінки

Якщо Браузер зависає, напишіть службі підтримки через форму зворотного зв'язку. Опишіть якомога докладніше:

  • За яких діях зависає браузер.
  • Після яких дій браузер почав зависати (наприклад, перевстановлення браузера, оновлення або встановлення програм, розширень).

Якщо браузер повільно відкриває сторінки, то в повідомленні службі підтримки:

  • Зазначте, чи виникає проблема з усіма сторінками чи лише з певними (зазначте з якими).
  • Додайте посилання на логи net-export, які вам потрібно зняти за інструкцією і викласти у будь-яке хмарне сховище.

Якщо під час відкриття сторінок виникають помилки, додайте текст помилки у повідомлення.