Прослуховування аудіо в браузері

Аудіо яких форматів можна відтворювати в браузері?

Яндекс.Браузер вміє відкривати аудіофайли з такими розширеннями: mp3, wav, m4a, wma, ogg, x-m4a, mpeg.

Аудіо на бічній панелі

У бета-версії Яндекс.Браузера можна одночасно переглядати сайт і слухати музику, запущену на іншій вкладці. Щоб не перемикатися між вкладками, натисніть значок на бічній панелі. З його допомогою можна поставити трек на паузу або запустити заново. На сайтах із MediaSession API, наприклад Яндекс.Музика, «ВКонтакті», «Однокласники», SoundCloud, можна додатково увімкнути попередній або наступний трек.

Проблеми з відтворенням звуку

Звук тихий або відсутній

Перевірте звук на вкладці браузера

Перевірте, чи ввімкнено звук на вкладці в браузері. Якщо звук вимкнено, на вкладці відобразиться значок . Щоб увімкнути звук, натисніть цей значок.

Перевірте мікшер гучності в налаштуваннях операційної системи

Перевірте, в якому положенні перебуває мікшер гучності для Яндекс.Браузера в налаштуваннях операційної системи:

  1. Увімкніть будь-який відеоролик або музичний плеєр в інтернеті через Яндекс.Браузер.
  2. У правому нижньому кутку екрана на панелі завдань натисніть значок .
  3. У вікні, що відкрилося, натисніть посилання Мікшер (у Windows 10 натисніть Відкрити мікшер гучності). Мікшер гучності Яндекс.Браузера повинен перебувати у верхньому положенні.

Аудіо не відтворюється

Перевірте налаштування, вимкніть режим Турбо або спробуйте знайти розширення, що блокує аудіо.

Перевірте налаштування

Перевірте, чи не заборонено в налаштуваннях програвання Flash.

  1. Натисніть  → Налаштування.
  2. Відкрийте Сайти.
  3. Прокрутіть сторінку донизу й натисніть Розширені налаштування сайтів.
  4. У блоці Flash увімкніть опцію Дозволено лише для важливого вмісту сторінки.
  5. Натисніть Налаштування сайтів.
  6. Перейдіть на вкладку Заборонено.
  7. Перевірте, чи немає в списку сайту, на якому не відтворюється аудіо.
Вимкніть режим Турбо

Іноді відтворенню аудіо або відео заважає режим Турбо. Щоб його вимкнути:

  1. Натисніть  → Доповнення.
  2. Перейдіть у блок Зручні інструменти.
  3. Вимкніть Турбо.

Перевірте, чи відтворюється проблема.

Вимкніть блокування flash-даних

Можливо, у браузері ввімкнено розширення, яке блокує flash-банери й ролики. Щоб вимкнути його:

  1. Вимкніть на деякий час усі розширення:  → Доповнення.
  2. Якщо проблему вирішено, у блоці Безпека в мережі вимкніть розширення Блокування флеш-даних.

Перевірте, чи відтворюється проблема.

Вимкніть розширення, що блокує цю дію

Можливо, інше розширення блокує відтворення аудіо.

  1. Вимкніть на деякий час усі розширення:  → Доповнення.
  2. Якщо проблема зникла, способом перебору знайдіть розширення, яке її спричинило.
  3. Вимкніть розширення. Ви можете також написати його розробникам про проблему.