Завантаження файлів

Коли ви переходите за посиланням для завантаження файлу, він може відкритися для перегляду або завантажитися на комп’ютер. Файл відкривається для перегляду, якщо браузер підтримує його формат. Файл завантажується на комп’ютер, якщо браузер не підтримує його формат. Щойно файл починає завантажуватися, праворуч від Розумного рядка з’являється значок файлу з індикатором завантаження .

Примітка. У процесі завантаження архівів і виконуваних файлів Яндекс.Браузер перевіряє їх на наявність вірусів небажаного ПЗ.
  1. Зупинка й відновлення завантаження
  2. Збереження файлу, який відкрито для перегляду
  3. Як відкрити завантажений файл
  4. Куди зберігаються завантажені файли
  5. Історія завантажених файлів
  6. Гарячі клавіші для роботи із завантаженням
  7. Проблеми із завантаженням

Зупинка й відновлення завантаження

Зупинити завантаження файлу:
  1. Викличте контекстне меню для значка файлу, що завантажується .
  2. Натисніть пункт Зупинити завантаження.
Відновити завантаження файлу:
  1. Викличте контекстне меню для значка файлу, що завантажується .
  2. Натисніть пункт Відновити завантаження.

Збереження файлу, який відкрито для перегляду

У правій частині Розумного рядка натисніть кнопку Зберегти:

Як відкрити завантажений файл

Відкрити останній завантажений файл
  1. У правій частині Розумного рядка натисніть на значок .
  2. Натисніть значок завантаженого файлу.
Відкрити раніше завантажений файл
  1. У правій частині Розумного рядка натисніть на значок .
  2. Виберіть потрібний файл. Якщо в списку останніх завантажених його немає, натисніть посилання Відкрити папку.
Відкривати завантажені файли автоматично
  1. У правій частині Розумного рядка натисніть на значок .
  2. Виберіть файл потрібного формату.
  3. Натисніть  → Відкривати <формат файлу> автоматично.

Куди зберігаються завантажені файли

За замовчуванням файли зберігаються в таких папках:

Операційна система Шлях
Windows 7, Windows 8, Windows 10 Users\<обліковий запис користувача>\Завантаження
macOS Users/<обліковий запис користувача>/Downloads
Примітка. Підтримку операційних систем Microsoft Windows XP і Vista припинено з квітня 2017 року.
Відкрити папку Завантаження
  1. У правій частині Розумного рядка натисніть на значок .
  2. У правому верхньому куті вікна, що відкрилося, натисніть посилання Відкрити папку.
Дізнатися, в яку папку зберігаються завантажені файли
  1. Натисніть  → Налаштування.
  2. Відкрийте Інструменти.
  3. У блоці Завантажені файли вказано шлях до папки з файлами.
Змінити папку для завантажених файлів
  1. Натисніть  → Налаштування.
  2. Відкрийте Інструменти.
  3. У блоці Завантажені файли натисніть посилання з назвою папки, де зберігаються файли, і виберіть папку.
    Примітка. Якщо ви хочете, щоб браузер запитував, у яку папку зберігати файл і під якою назвою, увімкніть опцію Завжди запитувати, куди зберігати файли.

Історія завантажених файлів

Щоб перейти до списку всіх завантажених файлів, натисніть  → Завантаження.

Приховати файл із завантажень
  1. Натисніть  → Завантаження.
  2. Виберіть потрібний файл.
  3. Напроти файлу натисніть Іще і виберіть пункт меню Вилучити зі списку.

Файл буде видалено зі списку завантажень, але не з комп’ютера. Ви зможете знайти його в папці, у яку зберігаються завантажені файли.

Очистити список завантажень
  1. Натисніть  → Завантаження.
  2. У лівому нижньому куті сторінки натисніть посилання Приховати завантажені.

У результаті буде очищено список завантажень у браузері. Самі файли з комп’ютера видалено не буде.

Видалити завантажені файли
  1. Натисніть  → Завантаження.
  2. У лівому нижньому куті сторінки натисніть посилання Відкрити папку.
  3. Виділіть потрібні файли.
  4. Натисніть клавішу Delete.

Гарячі клавіші для роботи із завантаженням

Гарячі клавіші
Відкрити список завантажених файлів

Ctrl + J

Відкрити інструмент очищення історії, кеша й завантажень

Ctrl + Shift + Del

Зберегти сторінку як...

Ctrl + S

Роздрукувати сторінку

Ctrl + P

Завантажити файл (формату epub, pdf) без попереднього перегляду

Alt + натиснути на посилання

Проблеми із завантаженням

Браузер блокує завантаження файлів

Якщо завантажуваний файл містить шкідливу програму, Яндекс.Браузер заблокує її. Детальніше див. розділ Блокування небезпечних файлів.

Завантаження перерване

Спробуйте відновити завантаження:

  1. Натисніть  → Завантаження або натисніть клавіші Ctrl + J.
  2. Виберіть потрібний файл.
  3. Праворуч натисніть Продовжити завантаження.

Якщо завантаження не відновлюється, спробуйте завантажити файл повторно:

  1. Натисніть  → Завантаження або натисніть клавіші Ctrl + J.
  2. Виберіть потрібний файл.
  3. Праворуч натисніть Завантажити заново.
Браузер задовго перевіряє файли
Увага. Ви можете вимкнути перевірку завантажуваних файлів, але для цього вам доведеться повністю вимкнути в браузері захист від шкідливих сайтів і програм. Ми наполегливо рекомендуємо цього не робити.

Якщо ви бажаєте вимкнути перевірку файлів:

  1. Натисніть  → Налаштування.
  2. Перейдіть на вкладку Безпека.
  3. У блоці Захист від загроз вимкніть опцію Перевіряти безпеку відвідуваних сайтів і завантажуваних файлів.
Зображення завантажується у форматі WebP

Формат завантажуваного зображення залежить від сервера. Сервер може генерувати формат WebP, якщо він визначив Яндекс.Браузер як програму, що розпізнає WebP. В цьому разі браузер не може вплинути на вибір формату.

Не скрізь зображення завантажуються у WebP. Наприклад, зображення з Яндекс.Картинок буде збережено у форматі JPEG.