Загальні питання

Яндекс.Ой

Чому Яндекс показує сторінку «Ой»?

Сторінка «Ой» показується, якщо Яндекс визнав ваш пошуковий запит автоматичним. Запити вважаються автоматичними, якщо їх надсилають не люди, а програми.

Іноді пошукові запити програм і людей важко відрізнити — наприклад, якщо кілька людей активно користуються Яндексом з однієї і тої ж IP-адреси. У такому разі Яндекс показує капчу — тест на розпізнавання букв і цифр, який може пройти людина.

Увага! 

Для продовження роботи з пошуком Яндекс запитує тільки символи із зображення і ніколи не просить зазначити номер телефону, надіслати SMS або заново ввести логін та пароль. Якщо ви стикнулися з подібними вимогами — ви потрапили на підроблену сторінку. Повідомте нам про це у листі на адресу safesearch@yandex-team.ru.

Якщо вам необхідно здійснювати саме автоматичні запити до Яндекса, скористайтеся сервісом Яндекс.XML.

Як повернутися до пошуку, якщо мені показують капчу?

Щоб повернутися на сторінку пошуку, введіть символи, які ви бачите на зображенні, і натисніть на кнопку Надіслати. Якщо символи введені правильно, Яндекс повинен надовго запам'ятати ваш комп'ютер як перевірений.

Якщо ви бачите напис У вашому браузері вимкнено файли cookie, увімкніть кукі, а потім введіть капчу.

Я не бачу зображення капчі, що робити?

Перевірте, чи увімкнено у вашому браузері завантаження зображень.

Якщо ви бачите логотип Яндекса, але не бачите зображення із символами, перевірте, чи не блокують завантаження якісь плагіни браузера або налаштування файрвола.

Якщо ви стикнулися з цією проблемою на роботі, зверніться до адміністратора мережі.

Моїм комп'ютером користуюся тільки я. Як з моєї IP-адреси може виходити в мережу хтось інший?

Запити, що надійшли з вашої IP-адреси, не обов'язково надсилаються з вашого комп'ютера. Інтернет-провайдери іноді об'єднують кількох абонентів під однією IP-адресою.

Якщо ви підключаєтеся до публічної мережі, наприклад перебуваєте в кафе і виходите в інтернет через Wi-Fi, то у вас одна IP-адреса з усіма, хто користується інтернетом в цьому кафе.

Ваш комп'ютер також може бути заражений вірусом, який надсилає автоматичні запити. Радимо перевірити систему антивірусною утилітою CureIt компанії Dr.Web або утилітою Virus Removal Tool «Лабораторії Касперського».

Як зв'язатися зі службою підтримки?

Щоб поставити запитання нашій службі підтримки, скористайтеся формою зворотного зв'язку.