Директ Командер
Обмін даними із сервером

Що нового

Реліз 2.24 (4 травня 2016 р.)

Відображуване посилання

На вкладці Оголошення з'явилася можливість налаштувати відображуване посилання — частину адреси сторінки сайту, яку буде показано в оголошенні після домену і слеша. Домен і слеш зазначати не потрібно — вони підставляються автоматично.

Докладніше про відображуване посилання...

Уточнення

На вкладці Оголошення з'явилася можливість додавати уточнення до оголошень. Підтримку уточнень в операціях імпорту з файлу та збереження у файл буде додано найближчим часом.

Докладніше про уточнення...

Реліз 2.23 (14 березня 2016 р.)

Нові розміри зображень

Директ Командер переходить на роботу з великими зображеннями. Тепер можна завантажити зображення таких розмірів:

  • при співвідношенні сторін від 1:1 до 3:4/4:3 — від 450 пікселів за кожною стороною;

  • при співвідношенні сторін 16:9 — від 1080 × 607 пікселів.

Ми рекомендуємо завантажувати зображення найбільшого можливого розміру, щоб оголошення із зображенням могло бути показано на максимальній кількості рекламних майданчиків. Під час показу оголошення зображення може бути пропорційно зменшено відповідно до налаштувань майданчика.

Примітка. Зображення попереднього розміру — від 150 пікселів за мінімальною стороною — можна завантажувати у веб-інтерфейсі протягом перехідного періоду.

Докладніше про перехід на нові розміри...

Реліз 2.22 (25 лютого 2016 р.)

Розширений геотаргетинг

На вкладці параметрів кампанії з'явилася опція Розширений географічний таргетинг. Опція дає можливість показувати оголошення на запити, що містять назву регіону показу, навіть якщо користувач перебуває в іншому регіоні.

Докладніше про геотаргетинг...

Оптимізація додаткових релевантних фраз: вибір цілі

На вкладці параметрів кампанії у блоці Дод. релевантні фрази з'явилася можливість зазначити ціль Яндекс.Метрики. Статистика конверсій за цією ціллю використовується для відбирання найефективніших фраз у режимі підбирання «Мінімальний» або «Оптимальний».

Докладніше про додаткові релевантні фрази...

Реліз 2.21 (9 лютого 2016 р.)

Описи швидких посилань

На вкладці Оголошення з'явилися стовпці, у яких можна зазначити описи для швидких посилань. Описи швидких посилань відображаються в рекламі на навігаційний запит.

Докладніше про рекламу на навігаційний запит...

Змінено обмеження для ключових фраз

Раніше сумарна довжина фраз у групі оголошень не могла перевищувати 4096 символів. Тепер обмеження у 4096 символів застосовується до кожної фрази, а у групу можна додати до 200 фраз.

Реліз 2.20 (28 січня 2016 р.)

Реклама мобільних програм

Директ Командер тепер дає можливість керувати кампаніями та оголошеннями для реклами мобільних програм. Для нового типу кампаній доступні всі можливості Командера, крім імпорту з файлу та збереження у файл, — ці операції буде додано найближчим часом.

Докладніше про рекламу мобільних програм...

Реліз 2.19 (10 вересня 2015 р.)

Корегування ставок

На вкладці Параметри у блоці Тонке налаштування, а також на вкладці Групи оголошень з'явилася можливість налаштовувати корегування ставок. Корегування дають можливість модифікувати ставку під час показу оголошення вибраній аудиторії: користувачам заданої статі та віку; користувачам, які раніше відвідували сайт рекламодавця, залежно від їхніх характеристик і дій на сайті; користувачам мобільних телефонів. Докладніше про корегування...

Реліз 2.18 (1 вересня 2015 р.)

Новий аукціон: ставки входу та списувані ціни за всіма позиціями

На вкладці Фрази з'явилися дані аукціону за всіма позиціями у блоці спецрозміщення та у блоці гарантованих показів:

  • мінімальна ставка за позицію, яка забезпечить вхід на цю позицію для більшості оголошень групи у поточний момент за цією ключовою фразою;

  • списувана ціна, що може стягуватися у поточний момент у разі кліку на оголошення на цій позиції в результатах пошуку на запит, який збігається із ключовою фразою.

Докладніше про аукціон...

Нові можливості Майстра ставок
Майстер ставок тепер дає можливість призначати ставку на пошуку залежно від ставки входу на будь-яку з позицій у блоці спецрозміщення та у блоці гарантованих показів, а також враховувати списувану ціну на вибраній позиції.

Реліз 2.17 (27 травня 2015 р.)

Мобільні оголошення

На вкладці Оголошення з'явилася ознака «Мобільне», яку можна зазначити під час створення оголошення. Якщо у групі є мобільне оголошення, йому віддається перевага при показі на телефонах. Докладніше про мобільні оголошення...

Наявність мобільних і звичайних оголошень у групі показують значки і на вкладці Групи оголошень.

Швидке надсилання ставок
На вкладці Фрази з'явилася кнопка для швидкого оновлення ставок без надсилання всієї кампанії. Кнопка надсилає на сервер змінені ставки і пріоритети для усіх фраз, які відображаються на вкладці (за винятком нових фраз, ще не надісланих на сервер).
Вимкнення підставлення частини тексту в заголовок
На вкладці параметрів кампанії з'явилася опція Не підставляти частину тексту в заголовок. Докладніше про підставлення...

Реліз 2.16 (12 травня 2015 р.)

Погодинне збільшення ставок

У налаштуваннях часового таргетингу на вкладці параметрів кампанії з'явилася можливість збільшувати ставки залежно від часу доби і дня тижня. Для кожної години можна зазначити коефіцієнт від 0 до 200 %, що застосовується до ставки (раніше — від 0 до 100 %).

Розширення можливостей мови запитів
У мові запитів з'явилася можливість вказувати одразу кілька значень для текстових і числових полів.

Реліз 2.15 (20 квітня 2015 р.)

Авторозширення списку ключових фраз

На вкладці параметрів кампанії у блоці Тонке налаштування з'явилася опція Авторозширення фраз. Функція авторозширення автоматично підбирає ключові фрази на ту саму тематику, які показали високу ефективність. Докладніше про Авторозширення...

Налаштування копіювання кампаній і груп
За замовчуванням кампанії та групи оголошень копіюються разом із зупиненими оголошеннями і фразами, але без архівних оголошень. Змінити правила копіювання можна в налаштуваннях Командера.

Реліз 2.14 (3 березня 2015 р.)

Налаштування ставок на мобільних пристроях

На вкладках Параметри і Групи оголошень з'явилася можливість налаштування ставок на мобільних пристроях.

Реліз 2.13 (24 лютого 2015 р.)

Показник продуктивності фрази

На вкладці Фрази з'явився стовпець Продуктивність. Отримати показники продуктивності можна за допомогою кнопки . У налаштуваннях Командера можна увімкнути автоматичне оновлення показників продуктивності під час отримання кампаній із сервера.

У разі наведення курсора миші на значок відображаються рекомендації щодо підвищення продуктивності фрази. Відбирати фрази рекламної кампанії або акаунту можна як за значенням показника, так і за набором рекомендацій.

Реліз 2.12 (15 вересня 2014 р.)

Перевірка результатів корегування фраз
У разі корегування фраз тепер можна переглянути запропоновані програмою зміни та застосувати їх повністю або вибірково (чи скасувати).

Реліз 2.11 (17 липня 2014 р.)

Мова запитів із використанням логічних операторів
Для пошуку об'єктів тепер можна використовувати спеціальну мову запитів, яка дозволяє комбінувати різні умови за значеннями полів.
Корегування фраз
На вкладці Фрази з'явився інструмент, за допомогою якого можна кількома кліками усувати фрази, що перетинаються, і видаляти дублі, навіть якщо вони належать до різних груп і кампаній.
Налаштування отримання цін і статистики
На вкладці Фрази з'явилася кнопка , яка оновлює дані про актуальні ціни і накопичену статистику показів. Під час отримання кампаній ця інформація не з'являтиметься автоматично, що помітно прискорить процес отримання даних із сервера. Автоматичне оновлення цін і статистики можна встановити в налаштуваннях Командера.
Змінення регістру ключових фраз
З'явилася можливість змінити регістр одразу в кількох вибраних фраз. Ця функція корисна під час використання шаблонів оголошень.
Перегляд ID фраз
На вкладці Фрази доступний стовпець ID. Стовпець за замовчуванням приховано. Увімкнути його можна через контекстне меню.
Розмітка посилань для Яндекс.Метрики
Тепер у Командері можна ввімкнути розмітку посилань для Метрики. Для цього в параметрах кампанії потрібно перейти у блок Тонке налаштування і встановити прапорець Розмітка посилань для Метрики.

Реліз 2.10 (28 травня 2014 р.)

Призупинення та запуск окремих фраз
З'явилася можливість зупиняти та відновлювати покази оголошень за окремими ключовими фразами. На вкладці Фрази з'явився стовпець Стан, у якому відображається поточний статус фрази («Активна», «Зупинена» тощо).
Усунення перетинів ключових фраз
Під час надсилання кампанії на сервер фрази у групі оголошень автоматично корегуються і стають такими, що не перетинаються, відтак підвищується точність статистики.
Відсутність перетинів означає, що будь-якому пошуковому запиту відповідає не більше однієї фрази в групі. Це зумовлено додаванням мінус-слів до пересічних фраз.
Наприклад, група оголошень містить ключові фрази шуба і шуба норкова. Обидві фрази відповідають запиту норкова шуба, оскільки кожне слово цих обох фраз входить у запит. Для статистики показів фраза вибирається випадково, що робить статистику менш точною. Під час видалення перетинів до першої фрази додається мінус-слово, щоб вийшло значення шуба -норкова. У результаті кожному запиту відповідає тільки одна із фраз.
Лічильник символів
Під час введення заголовка і тексту оголошення поряд з полем введення з'являється лічильник символів, який показує, скільки символів ще можна ввести, і попереджає про занадто довгий текст.

Реліз 2.9 (17 березня 2014 р.)

Розширені фільтри
На вкладках Кампанії, Групи оголошень, Оголошення і Фрази з'явилися розширені фільтри для пошуку за значеннями в окремих стовпцях.
Поліпшені навігаційні посилання
Навігаційні посилання тепер дозволяють здійснювати переходи одночасно до декількох батьківських об'єктів, якщо вибрані фрази та оголошення належать до декількох кампаній або груп.
Швидкі посилання
З'явилася можливість додавати від одного до чотирьох швидких посилань до оголошень.
Єдині мінус-слова у XLS і CSV
Під час завантаження та вивантаження даних в XLS- і CSV-файли тепер підтримуються єдині мінус-слова на кампанію та єдині мінус-слова на оголошення.
Стратегія «Середня ціна конверсії»
З'явилася можливість налаштовувати через Командер нову стратегію для автоматичного керування рекламними кампаніями «Середня ціна конверсії». Докладний опис стратегії можна прочитати у розділі Стратегія: середня ціна конверсії Допомоги Директа.
Налаштування програми
З'явилося вікно із загальними налаштуваннями програми, у якому можна увімкнути або вимкнути резервне копіювання, а також вибрати папку для збереження даних.

З часом кількість налаштувань збільшуватиметься для забезпечення гнучкості та зручності роботи з програмою.

Реліз 2.8 (31 жовтня 2013 р.)

Групи оголошень

Група оголошень містить набір оголошень і єдині для цих оголошень умови показу. Група дозволяє протестувати різні варіанти оголошення і автоматично вибрати з них найпривабливіші для аудиторії. Докладніше про групи можна прочитати у розділі Групи оголошень Допомоги Директа.

У Директ Командері з'явилася вкладка Групи оголошень, де налаштовуються параметри групи: назва, геотаргетинг і єдині мінус-слова на групу. Оголошення і ключові фрази вибраної групи відображаються на наступній панелі на вкладках Оголошення та Фрази. Фрази, як і геотаргетинг, тепер налаштовуються для групи в цілому, а не для окремих оголошень.

Майстер візиток
Майстер візиток — інструмент масового редагування візиток, що замінив окремі вкладки з візитками. У Майстрові візиток можна як створити нову, так і вибрати одну з існуючих візиток. Майстер візиток викликається на вкладці Оголошення за допомогою подвійного кліка в полі Візитка або за допомогою контекстного меню вибраних оголошень.
Візитка для нових оголошень
На вкладці налаштувань кампанії тепер можна вибрати одну з наявних візиток, яка автоматично копіюватиметься у створювані оголошення. Це налаштування є заміною єдиної візитки.
Рубрики Каталогу стають майданчиком РМЯ
Сторінки рубрик Каталогу стають частиною Рекламної мережі Яндекса. Для показу оголошень на сторінках Каталогу потрібно підключити покази на тематичних майданчиках у налаштуваннях кампанії.
Мультимовний інтерфейс
Нова версія Директ Командера доступна українською, англійською і турецькою мовами. Виберіть потрібну мову внизу сторінки http://direct.yandex.ua/commander/ і завантажте файл встановлення.

Реліз 2.7 (15 серпня 2013 р.)

Робота із зображеннями
На вкладці Оголошення з'явився Майстер зображень — інструмент масового редагування зображень у рекламних кампаніях.
Додавання нових фраз списком і генерація словосполучень
Тепер при натисненні на кнопку відкривається вікно з полем введення, куди можна вставляти нові фрази списком або генерувати за допомогою операторів ( ) та |.
Нові способи роботи із зірочками
З'явилася можливість швидко скасувати вибрані об'єкти за допомогою клавіш Ctrl+M (Cmd+M для Mac) або контекстного меню. Зірочки підвищують зручність подальшої роботи тільки з потрібними об'єктами (кампаніями, оголошеннями, фразами). Наприклад, можна одним кліком відобразити в таблиці лише позначені елементи. Для цього потрібно у фільтрі під таблицею натиснути на кнопку із зірочкою.

Реліз 2.6 (18 квітня 2013 р.)

Нові можливості пошуку і заміни
Тепер можна шукати і замінювати текст на початку або в кінці рядка, а також підставити потрібне вам значення в усі поля певного типу. На додаток до функціональності «Замінити на» з'явилися дві нові: «Дописати до початку» і «Дописати в кінець».
Прискорене надсилання кампаній і оголошень

Після надсилання змін Командер перестав отримувати назад усю кампанію цілком. Замість цього програма актуалізує ставки і статистику тільки у змінених оголошень. У результаті швидкість надсилання істотно збільшилася.

Для того, щоб побачити свіжі ставки і статистику, натисніть на кнопку на вкладці Оголошення.

Відкриття посилань оголошень у браузері

Якщо відображаються ескізи оголошень, для переходу за посиланням досить клікнути на заголовок оголошення (або на заголовки швидких посилань).

Крім того, у контекстному меню оголошення з'явився пункт Перейти за посиланням.

Реліз 2.5 (26 березня 2013 р.)

Можливість редагувати додаткові лічильники Метрики

Відповідний параметр з'явився на вкладці параметрів кампанії в розділі Тонкі налаштування.

Нові гарячі клавіші для зручної роботи з даними
Із повним списком клавіш можна ознайомитися на сторінці Керування із клавіатури.
Вища швидкість фільтрації елементів
Фільтри за даними в таблицях стали ще швидшими. Потрібні дані при середніх обсягах рекламних матеріалів відображаються майже миттєво, а при екстремально великих обсягах — у десятки разів швидше, ніж раніше.

Реліз 2.4 (29 листопада 2012 р.)

Процес читання і сортування великих обсягів інформації прискорився в десятки разів. Щоб домогтися цього, ми повністю переробили в програмі логіку обробки даних. Тепер дані довантажуються в таблиці на льоту. Наприклад, читання 10 000 фраз займає лише секунду (в попередній версії на це витрачалося близько 20 секунд).

Реліз 2.3 (15 жовтня 2012 р.)

Реалізовано довгожданну функцію «Undo»: тепер користувачі можуть скасовувати і повторювати останні дії та зміни за допомогою кнопок і , а також гарячих клавіш Ctrl+Z і Ctrl+Y (Cmd+Z і Cmd+Shift+Z для Mac).

Реліз 2.2 (4 липня 2012 р.)

Збереження у файл
Рекламні кампанії, окремі оголошення або ключові фрази можна експортувати в XLS-файли у стандартному форматі Яндекс.Директа.
Копіювання і вставлення стовпців у таблицях
На вкладках Кампанії, Оголошення, Фрази і Каталог можна копіювати стовпці таблиці в буфер обміну, а також вставляти стовпці з буфера обміну. Це швидкий спосіб переносити дані між Директ Командером та іншими програмами: електронними таблицями, текстовими редакторами.
Розбиття оголошення
Оголошення, в якому перевищена максимально допустима сумарна довжина ключових фраз, можна одним кліком розбити на декілька однакових оголошень, розподіливши ключові фрази між ними.
Швидке налаштування розмірів панелей

Популярні конфігурації панелей у вікні Директ Командера можна встановлювати одним-двома кліками або за допомогою гарячих клавіш.

Налаштування стовпців у таблицях
На вкладках Кампанії, Оголошення, Фрази і Каталог можна вмикати і вимикати відображення тих або інших стовпців таблиці, а також міняти стовпці місцями.
Перегляд доступних балів
Залишок балів, який обмежує кількість операцій на добу, тепер можна дізнатися прямо в Директ Командері.
Єдині мінус-слова на оголошення
Єдині мінус-слова на оголошення можна зазначити в параметрах оголошення.
Нові параметри рекламних кампаній

Як і у веб-інтерфейсі, у Директ Командері тепер доступні всі нові стратегії показу на пошуку і в РМЯ, а також гнучкий часовий таргетинг із погодинним корегуванням ціни кліка.

Для кожної кампанії відображається час останнього отримання даних із сервера Яндекс.Директа.

Реліз 2.1 (5 квітня 2012 р.)

Майстер цін

Інструмент дозволяє гнучко керувати ціною кліка для великої кількості фраз або рубрик: однаковим чином модифікувати поточні ставки (наприклад, збільшити на 20%) або призначити ставки, залежні від ціни входу в гарантовані покази, на перше місце та у спецрозміщення.

Масове редагування налаштувань кампаній

Одне і те ж налаштування (наприклад, однаковий геотаргетинг, або стратегію показу, або e-mail для повідомлень) можна встановити відразу для декількох кампаній.

Масова зміна статусу

Надіслати на модерацію, запустити, зупинити, архівувати або розархівувати тепер можна відразу декілька кампаній або оголошень.

Масове надсилання на сервер

Одним кліком можна надіслати на сервер будь-яку кількість нових або відредагованих рекламних кампаній.

Фільтр-воронка

За допомогою нового фільтра можна приховувати непотрібні об'єкти, наприклад кампанії без грошей, зупинені оголошення, відключені через низький CTR фрази.

Службові параметри фраз

Для ключових фраз у Директ Командері можна задати два додаткові параметри, яких немає у веб-інтерфейсі Директа. Значення цих параметрів автоматично додаються у посилання, за яким користувач переходить на рекламований сайт, і тим самим дозволяють відстежувати переходи за кожною конкретною фразою.