Директ Командер
Обмін даними із сервером

Питання та відповіді

Загальні питання

Робота з програмою

Системні вимоги

Мінімальні вимоги для запуску програми: Windows не нижче XP, Mac Оs не нижче 10.6.

Для комфортної роботи рекомендується така конфігурація:

  • Windows-версія: Intel Pentium Dual Core і вище, 2Gb RAM, Windows 7.

  • MacOs-версія: Intel Pentium Dual Core і вище, 2Gb RAM, версія Mac Os не нижче 10.6.

Помилка входу. Доступ заборонено

Помилка «Доступ заборонено» під час входу в Командер може виникнути з таких причин:

  • Ви не є клієнтом Яндекс.Директа. Створіть хоча б одну рекламну кампанію у веб-інтерфейсі та спробуйте увійти ще раз.

  • Ви використовуєте Легкий інтерфейс Директа. Перейдіть у Професійний, щоб почати користуватися Командером.

  • Можливо, ви встановили обмеження на IP-адреси, з яких дозволені запити. Змінити налаштування ви можете на сторінці Керування доступом до API Директа на вкладці Параметри у полі Дозволені IP-адреси.

Якщо помилка повторюється, зверніться до служби підтримки Директ Командера.

Помилка входу. Сервер авторизації недоступний

Якщо під час спроби увійти в Командер виникає помилка «Сервер авторизації недоступний», виконайте подані нижче рекомендації.

  • Якщо ви використовуєте ОС Windows, перевірте у браузері Internet Explorer, чи дозволене встановлення безпечних з'єднань:

    1. У правому верхньому куті вікна натисніть на кнопку (Сервіс) Властивості браузера.
    2. У вікні налаштувань перейдіть на вкладку Додатково.
    3. У блоці Параметри пункт TLS 1.0 має бути позначений прапорцем.
    1. На панелі інструментів натисніть на СервісВластивості браузера.
    2. У вікні налаштувань перейдіть на вкладку Додатково.
    3. У блоці Параметри пункт TLS 1.0 має бути позначений прапорцем.
  • Перевірте доступ до API Директа: перейдіть за посиланням https://api.direct.yandex.ru у браузері Internet Explorer (для користувачів Windows) або Safari (для користувачів Mac OS). На сторінці повинне відображатися слово hello. Якщо сторінка не відображається, можливо, антивірус, файрвол або сертифікати безпеки блокують роботу Командера. Перевірте налаштування програм і спробуйте увійти ще раз.

Якщо помилка повторюється, зверніться до служби підтримки Директ Командера.

Немає клієнта

Якщо клієнт існує, але не відображається на вкладці Клієнти, по-перше, отримайте із сервера актуальний список клієнтів.

По-друге, переконайтеся, що фільтри на вкладці вимкнено.

Зареєструвати нового клієнта можна лише у веб-інтерфейсі. Потім у Директ Командері потрібно отримати із сервера актуальний список клієнтів.

Немає кампанії

Якщо на вкладці Кампанії немає потрібної кампанії, по-перше, отримайте із сервера актуальний список кампаній.

Щоб побачити актуальний список кампаній для представника агентства, потрібно отримати список кампаній окремо для кожного з клієнтів, з якими працює цей представник.

По-друге, переконайтеся, що фільтри на вкладці вимкнено.

Якщо потрібна кампанія знаходиться в архіві, увімкніть відображення архівних кампаній, натиснувши кнопку . Помаранчевий колір кнопки означає, що архівні кампанії відображаються у списку.

Кампанія містить помилки

Якщо кампанію позначено значком , це означає, що вона містить помилки і не може бути надіслана на сервер Директа.

Підведіть курсор миші до значка , щоб дізнатися, де помилка. Помилки можуть бути такі:

  • Одна або декілька груп оголошень у кампанії містять помилки.

  • Налаштування кампанії містять незадані обов'язкові параметри або некоректні значення.

Після виправлення всіх помилок значок біля назви кампанії зміниться значком .

Група оголошень містить помилки

Якщо групу оголошень позначено значком , це означає, що вона містить помилки. Підведіть курсор миші до значка , щоб дізнатися, де помилка. Помилки можуть бути такі:

  • У групі немає оголошень.
  • Оголошення групи містять помилки: незадано обов'язкові параметри або некоректні значення параметрів.

  • У групі немає ключових фраз.

  • Ключові фрази містять помилки.

Після виправлення всіх помилок значок зміниться значком .

Що означає «Розбити групу»

Якщо у групі понад 200 ключових фраз, група позначається значком . Перед надсиланням кампанії на сервер таку групу необхідно розбити.

Розбити групу можна за допомогою кнопки, яка відображається в підказці з описом помилки, або за допомогою контекстного меню, яке викликається кліком правої кнопки миші на групу. У результаті розбиття створюється така сама група (або декілька груп), куди переносяться «зайві» фрази.

Як увійти під іншим логіном

Щоб авторизуватися з іншим логіном, у головному меню програми виберіть пункт ПрограмаВибір логіна.

У формі, що з'явилася, у полі Логін виберіть зі списку логін, під яким ви хочете увійти до програми. Якщо потрібно, щоб при наступному запуску програма також запропонувала вибрати логін, зніміть флажок Завжди використовувати цей логін.

Якщо потрібного логіна немає у списку, виберіть значення «інший логін».

Натисніть кнопку Ok.

Якщо було вибрано значення «інший логін», на екрані з'явиться форма авторизації, у якій потрібний ввести потрібний логін і пароль.

Як налаштувати єдині мінус-слова

Єдині мінус-слова на групу можна зазначити у параметрах групи.

Єдині мінус-слова для всієї кампанії можна задати на вкладці налаштувань кампанії.

Як знайти кампанію або групу за фразою чи оголошенням

Вверху кожної вкладки є навігаційні посилання. Наприклад, посилання на вкладках Оголошення і Фрази дозволяють одним кліком перейти до групи оголошень або кампанії, до яких належить поточне вибране оголошення або фраза. Ці посилання особливо корисні, коли на вкладці відображаються оголошення або фрази декількох груп або декількох кампаній.

Якщо вибрано кілька фраз або оголошень, які належать, відповідно, до кількох груп оголошень або кампаній, навігаційні посилання дозволяють знайти і виділити всі батьківські об'єкти.

Навігаційні посилання зручно використовувати, наприклад, при пошуку групи або кампанії, якщо відома ключова фраза, що входить до групи: досить знайти цю фразу, а потім перейти за навігаційним посиланням до групи і далі до кампанії.

Для чого потрібна зірочка

За допомогою зірочки можна позначити (для себе, «на пам'ять») будь-який об'єкт — кампанію, оголошення, фразу. Встановити зірочку можна трьома способами: клікнувши у відповідному полі, за допомогою контекстного меню (вибравши декілька об'єктів і клікнувши на них правою кнопкою миші) або комбінацією клавіш Ctrl + M.

Позначені об'єкти надалі легко знайти за допомогою фільтра або сортування.