Директ Командер
Обмін даними із сервером

Вирішення проблем

Якщо під час входу в Директ Командер виникла помилка, будь ласка, скористайтеся описаними нижче рекомендаціями.

Помилка входу. Доступ заборонено

Помилка «Доступ заборонено» під час входу в Командер може виникнути з таких причин:

  • Ви не є користувачем Яндекс.Директа. Створіть хоча б одну рекламну кампанію у веб-інтерфейсі та спробуйте увійти ще раз.

  • Ви використовуєте Легкий інтерфейс Директа. Перейдіть у Професійний, щоб почати користуватися Командером.

  • Можливо, ви встановили обмеження на IP-адреси, з яких дозволені запити. Змінити налаштування ви можете на сторінці Керування доступом до API Директа на вкладці Параметри у полі Дозволені IP-адреси.

Якщо помилка повторюється, зв'яжіться з нами через форму нижче.

Помилка входу. Сервер авторизації недоступний

Якщо під час спроби увійти в Командер виникає помилка «Сервер авторизації недоступний», виконайте подані нижче рекомендації.

  • Якщо ви використовуєте ОС Windows, перевірте у браузері Internet Explorer, чи дозволене встановлення безпечних з'єднань:

    1. У правому верхньому куті вікна натисніть на кнопку (Сервіс) Властивості браузера.
    2. У вікні налаштувань перейдіть на вкладку Додатково.
    3. У блоці Параметри пункт TLS 1.0 має бути позначений прапорцем.
    1. На панелі інструментів натисніть на СервісВластивості браузера.
    2. У вікні налаштувань перейдіть на вкладку Додатково.
    3. У блоці Параметри пункт TLS 1.0 має бути позначений прапорцем.
  • Перевірте доступ до API Директа: перейдіть за посиланням https://api.direct.yandex.ru у браузері Internet Explorer (для користувачів Windows) або Safari (для користувачів Mac OS). На сторінці повинне відображатися слово hello. Якщо сторінка не відображається, можливо, антивірус, файрвол або сертифікати безпеки блокують роботу Командера. Перевірте налаштування програм і спробуйте увійти ще раз.

Якщо помилка повторюється, зв'яжіться з нами через форму нижче.

Якщо під час роботи з Директ Командером виникла помилка, будь ласка, скористайтеся пунктом меню ?Повідомити про проблему. Опишіть, які дії призвели до помилки, і в чому вона полягає.

Якщо ж цей пункт меню недоступний або у вас інше запитання щодо роботи Командера, відповідь на яке ви не знайшли у розділі Питання та відповіді, зв'яжіться з нами через форму нижче. Щоб отримати вичерпну відповідь, будь ласка, опишіть проблему максимально докладно.

Заповнити форму