Директ
Зворотний зв'язок

Як оформити оголошення

Щоб пройти модерацію, потрібно правильно оформити оголошення:

Заголовок і текст

У тексті оголошення має бути чітко визначено об'єкт рекламування (товар або послугу).

Слова у вищому або найвищому ступені порівняння можна використовувати в тексті оголошення, якщо на вашому сайті розміщено незалежний висновок про переваги вашого товару (послуги) перед іншими товарами. Якщо у вас немає таких висновків, то використовувати слова в найвищому ступені не слід.

У рекламі новинних ресурсів у тексті оголошення повинно бути явно зазначено, що рекламується інформаційний ресурс. Для цього використовуйте фрази зі словами «читайте», «подробиці» тощо. Текст рекламного оголошення повинен відповідати заголовку і змісту новинної статті та вести на сторінку з повною версією статті.

У заголовках і текстах не допускаються:

  • жаргонні, грубі, просторічні вирази;
  • недостовірна інформація (явно обманні обіцянки і твердження);
  • агресивні заклики, спонукання до жорстокості чи насильства;
  • багаторазові повторення одних і тих же слів або фраз;
  • контактна інформація (наприклад, телефони, адреси електронної пошти);
  • слова або фрази мовою, відмінною від української та російської (крім товарних знаків);
  • ціни в іноземній валюті;
  • слова або фрази трагічної тематики (наприклад, «теракт», «вбивство», «смерть», «загибель»).

Переконайтеся, що в текстах немає:

  • описок, граматичних помилок;
  • слова, набрані р о з р я д к о ю;
  • слів, повністю написаних ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ (крім загальноприйнятих абревіатур, наприклад, ДСТУ).

Сайт

Переконайтеся, що сторінка переходу (на яку веде клік на оголошення) відповідає вимогам Яндекса:

  • відповідає тексту оголошення;
  • доступна і коректно відображається у всіх браузерах;
  • не містить шкідливого контенту, збору інформації про користувача обманним шляхом (фішинг), редиректів на сторонні сайти;
  • не містить спливаючих блоків (pop-up або pop-under), допускаються форми зв'язку, наприклад для онлайн-консультацій;
  • рекламні блоки не займають більше половини першого екрана;
  • інформація про знижки, акції, конкретний товар або послугу явно є на сторінці переходу, якщо в тексті оголошення говориться про це;
  • якщо оголошення веде на сторінку іноземною мовою, в тексті оголошення міститься попередження про це.

Візитка

У віртуальній візитці оголошення повинно бути зазначено контактний номер. Переконайтеся, що телефон доступний — модератори зателефонують у час роботи організації.

Ви можете ввести додаткові дані: ім'я контактної особи і докладну інформацію про товар або послугу. Текст у візитці повинен відповідати тим же вимогам, що і текст оголошення.

Ключові фрази

Ключові фрази повинні мати пряме відношення до тематики оголошення.

Не використовуйте загальні ключові фрази без уточнення товару чи послуги, які ви рекламуєте, — наприклад, купити, квартира, знижка. Замініть їх на словосполучення, що конкретизують вашу пропозицію: купити дитяче крісло зі знижкою, купити квартиру в центрі Києва тощо.

Товари і послуги «дорослої тематики» можна рекламувати лише на точні цільові запити — для користувачів, які готові до перегляду такої реклами. Наприклад, для реклами еротичної білизни не допускається використання ключових фраз для ширшого запиту спідня білизна.