Директ
Зворотний зв'язок

Як вибрати оптимальний бюджет

У Директі немає фіксованих цін — ви самі вирішуєте, яку суму на тиждень ви готові витрачати на рекламу. Гроші з рахунку списуються за кліки — переходи користувачів за оголошенням на ваш сайт або онлайн-візитку.

Мінімальний тижневий бюджет — 80 грн.

При визначенні бюджету можна орієнтуватися на потрібну вам кількість відвідувачів, яка відображається в полі Усього відвідувачів. Достатній бюджет дозволить системі частіше показувати ваші оголошення на помітних позиціях і залучати більше потенційних клієнтів.

Система сама порадить ефективний бюджет

Після аналізу ключових фраз і регіонів показу система підказує оптимальний розмір бюджету.

Система ефективно керує будь-яким бюджетом: вона не витрачає гроші на невиправдано дорогі кліки і намагається отримати якомога більше переходів на сайт при зазначеному тижневому бюджеті.

Якщо оголошень кілька, тижневий бюджет розподіляється на усі активні оголошення.

Примітка. 

Очікувана кількість відвідувачів і рекомендований бюджет, які ви бачите при налаштуванні, є результатом прогнозу. Підсумкова кількість відвідувачів може відрізнятися від прогнозованої. За деяких умов системі не вдається спрогнозувати кількість відвідувачів.