Директ
Зворотний зв'язок

Як зробити оголошення ефективним

Стежте за статистикою

У розділі Статистика ви можете побачити звіт про хід вашої рекламної кампанії: кількість відвідувачів, які прийшли на ваш сайт або віртуальну візитку, і вартість їх залучення.

Пишіть правильні тексти та заголовки оголошень

У контекстній рекламі головне — дати конкретну відповідь на запит користувача. Саме тому основна рекомендація щодо написання тексту і заголовка в Директі — це конкретність.

  • Пишіть правильні заголовки

    Дайте користувачеві зрозуміти, що він знайшов саме те, що шукав, одразу в заголовку оголошення. Якщо користувач запитав про ремонт холодильників, то краще вже в заголовку повідомити, що ви пропонуєте саме цю послугу.

  • Використовуйте ключові фрази в тексті або заголовку оголошення

    Якщо в оголошенні містяться ключові фрази, то під час показу на пошуку Яндекса вони виділяються жирним шрифтом.

  • Створюйте декілька конкретних оголошень замість одного загального

    Складіть окреме оголошення для кожної пропозиції, яку ви готові запропонувати потенційним клієнтам.

  • Зазначте ціну

    Якщо користувач заздалегідь знатиме ціну, то клік на оголошення означатиме його зацікавленість у придбанні товару за цією ціною.

  • Назвіть регіон

    Якщо ваша пропозиція призначена для конкретного регіону, назвіть його в заголовку або тексті оголошення.

  • Розкажіть про унікальність вашої пропозиції: доставку, бонуси, знижки.

  • Використовуйте слова-стимулятори

    Наприклад: даруємо, розпродаж, знижки, подарунок, недорогий, доступний, дешевий, безкоштовно, знижені, кваптеся.

  • Не використовуйте назву компанії в заголовку або тексті оголошення

    Це не стане привабливим чинником, якщо тільки ви не рекламуєте бренди, які легко впізнаються.

  • Спонукайте!

    Оголошення, які містять фразу, що спонукає до якої-небудь дії (наприклад, «Дзвоніть!» чи «Клікайте!»), часто ефективніші, тому що стимулюють реакцію у відповідь.

  • Зазначте правильне посилання

    Переконайтеся, що після кліка на оголошення відвідувачі потраплять на сторінку, яку містить інформацію про рекламовані товари чи послуги. Якщо користувачі не зможуть відразу знайти те, про що йшлося в оголошенні, вони залишать ваш сайт.

Увага! Ознайомтесь, будь ласка, з вимогами до рекламних матеріалів.

Добирайте правильні ключові фрази

Уявіть собі людину, яка хоче знайти ваш товар або послугу. Які запити вона може ввести в рядок пошуку Яндекса? Ваше завдання — передбачити запити потенційного клієнта і перерахувати їх у розділі Підберіть ключові фрази. Людина, яка введе одну з цих фраз на пошуку Яндекса, побачить ваше оголошення.

Ключові фрази перераховуються через кому:

Користувач побачить оголошення, лише якщо його запит цілком міститиме ключову фразу. Наприклад, якщо ви поставили фразу дизайн інтер'єру, то ваше оголошення буде показано на запити журнал інтер'єр і дизайн, замовити дизайн інтер'єру, але не буде показано на запит дизайн або на запит інтер'єр.

Додавайте мінус-слова до ключових фраз

Щоб не показувати вашу рекламу незацікавленим покупцям, система автоматично доповнить список ключових фраз мінус-словами (тільки для оголошень і фраз, складених українською мовою). На основі статистики пошукових запитів та аналізу тексту оголошення будуть вибрані найвідповідніші та найефективніші мінус-слова.

Ви можете змінити список мінус-слів, знаючи особливості своєї пропозиції. Для цього в розділі Підберіть ключові фрази після ключової фрази перерахуйте мінус-слова зі знаком «-». Нову ключову фразу зі своїм списком мінус-слів можна додати через кому.

Мінус-словом може бути тільки окреме слово, а не словосполучення.

Наприклад, якщо з фрази ремонт квартир ви хочете відняти кам'янець-подільський, то у полі ключових фраз напишіть: ремонт -кам'янець -подільський.

Уточнюйте регіон, у якому буде показане оголошення

Якщо ви зазначите географічний регіон, у якому знаходяться ваші клієнти, то оголошення будуть показані лише в цьому регіоні. Це дозволить підвищити ефективність вашої рекламної кампанії, виключити небажаних відвідувачів вашого сайту, а також зменшити витрати на рекламну кампанію.

Щоб зазначити регіон показу ваших оголошень, перейдіть за посиланням уточнити регіон… під час створення/редагування оголошення та зазначте будь-яку кількість потрібних вам географічних регіонів, у яких ви хочете показувати свої оголошення.

Зазначайте правильний час показів оголошення

Якщо специфіка рекламованих послуг така, що показувати рекламу краще в певні дні тижня і час доби, то можна зазначити час роботи замовлення. Тоді система автоматично вмикатиме покази всіх оголошень у зазначений проміжок часу і призупинятиме їх в інший час.

Зазначаючи час показів, ви обмежуєте час показів реклами, а не кліків. Зважайте на це під час роботи з параметрами замовлення, оскільки клік на оголошення може статися значно пізніше за показ.

Ви можете змінити час показу в налаштуваннях замовлення — позначити ті дні тижня та години, в які повинне показуватись оголошення, вибрати часовий пояс, задати розклад показу у святкові дні.

Вибір часового поясу
У разі налаштування розкладу показів можна зазначити відповідний часовий пояс. За замовчуванням зазначено московський час. Для зміни часового поясу клікніть на назву поясу в полі Час.
Увага! 
  • Для вибору доступні часові пояси, які відрізняються від часу за Гринвічем лише на ціле число годин.
  • Дані у звітах статистики розраховані за московським часом.
  • Перехід на літній час здійснюватиметься автоматично для відповідних часових поясів.
Керування показами у святкові дні та в робочі вихідні

Ви можете керувати показами оголошень у святкові дні. За допомогою цієї опції ви можете або задати розклад показів, або заборонити покази ваших оголошень на свята. Для цього у налаштуваннях часу показу встановіть прапорець Враховувати святкові дні і зазначте відповідний графік показів.

Опцію Враховувати робочі дні передбачено на випадок, коли на свята робочий день припадає на суботу або неділю. Використовуючи її, можна налаштувати покази реклами в робочий вихідний за розкладом відповідного робочого дня.

Щоб увімкнути опцію, позначте галочкою пункт Враховувати робочі вихідні у налаштуваннях часового таргетингу. Для нових рекламодавців облік робочих вихідних вмикається за замовчуванням.

Увага! 
  • Враховується перенесення вихідних днів лише за законодавством РФ. Святковим днем вважається безпосередньо святкова дата, а також будній день, який став офіційним вихідним за рахунок перенесення святкового дня.
  • Покази має бути дозволено не менше 40 годин у робочі дні тижня.