Директ
Зворотний зв'язок

Чому оголошення не показуються

Оголошення ще не пройшло модерацію

Рекламні матеріали — текст, ключові фрази, посилання з оголошення (якщо є) — модеруються зазвичай протягом кількох годин. Уночі модерація не проводиться.

Модерація контактної інформації з віртуальної візитки проводиться в проміжки часу, зазначені в контактних даних, тому час модерації контактної інформації може тривати більше, ніж добу, на відміну від модерації рекламних матеріалів замовлення.

У деяких випадках оголошення може бути допущене до показів автоматично. Це означає, що оголошення почне відображатися практично одразу після створення або внесення змін, проте буде додатково перевірене модератором на предмет відповідності вимогам до рекламних матеріалів пізніше і може бути відхилене за результатами цієї перевірки. Модерація автоматично прийнятих оголошень проводиться протягом трьох діб.

Про рішення модератора вас сповістять листом. Крім того, рішення буде відобрежено в статусі вашого замовлення на сторінці Мої оголошення.

Режим роботи модерації: 7 днів на тиждень з 9.00 до 24.00 (за московським часом).

Оголошення відхилене модератором

Текст оголошення та/або рекламовані товар/послуга можуть бути відхилені з таких причин:

  • текст не узгоджений або містить помилки — виправте помилки в тексті або заголовку оголошення;
  • у заголовку, тексті, а також в URL оголошення не допускається набір слів великими літерами — згідно з вимогами до рекламних матеріалів винятками є зареєстровані товарні знаки та абревіатури, що складаються з початкових літер скорочених слів (СРСР, ДСТУ тощо);
  • у заголовку і тексті не допускається використання розрядки — написання слів із пробілами між л і т е р а м и;
  • зміст рекламованого сайту або сторінки не відповідає темі/тексту оголошення — наприклад, якщо реклама містить інформацію про знижку чи рекламну акцію, то рекламне посилання повинне вести на ту сторінку сайту рекламодавця, де ця знижка явно вказана;
  • сторінка сайту, на яку посилається рекламне оголошення, не відкривається або сайт не доступний — у момент модерації сайт був недоступний або на ньому була відсутня зазначена вами сторінка;
  • у заголовку, тексті оголошення не повинні згадуватися телефони, e-mail, номери icq або поштові адреси — правилами рекламної політики Яндекса заборонено зазначати контактні дані в оголошенні, але ви можете розмістити контактні дані на спеціальній сторінці, яку ми покажемо відвідувачам, коли вони клікнуть на ваше оголошення;
  • оголошення не відповідає чинному законодавству — рекламована вами послуга або товар не відповідає чинному законодавству України і ми не можемо прийняти до розміщення ваші рекламні матеріали;
  • текст містить непідтверджену інформацію, помилкові відомості або некоректні порівняння — це заборонено Законом «Про рекламу», тому необхідно виправити текст оголошення;
  • послуги/товар підлягає ліцензуванню/сертифікації — ви можете надати необхідні документи за допомогою форми зворотного зв'язку;
  • оголошення не відповідає рекламній політиці Яндекса — об'єкт рекламування суперечить рекламній політиці Яндекса, і ми не можемо прийняти для розміщення ваші рекламні матеріали;
  • сайт не відповідає вимогам — вимоги до сайту рекламодавця викладено в пунктах 9–13вимог до рекламних матеріалів;
  • не відповідає вимогам до реклами ресурсів новин — якщо реклама ресурсів новин містить інформацію про статтю новин, опубліковану на сайті рекламодавця, то рекламне оголошення повинне вести на ту сторінку сайту, де опублікована ця стаття. Текст рекламного оголошення повинен відповідати за змістом заголовку та вмісту статті новин. При цьому з тексту рекламного оголошення повинно бути зрозуміло, що воно рекламує джерело, на якому можна ознайомитися зі статтею. Докладніше пункт 6.1 вимог до рекламних матеріалів.

Ключові фрази оголошення можуть бути відхилені з таких причин:

  • ключові фрази повинні відокремлюватися комами — розділіть ключові фрази комами;
  • ключові фрази не відповідають темі оголошення — завдання контекстної реклами — точно відповідати запиту користувача, тому контекстна реклама не приймається на загальні запити, наприклад: продаж, купівля, оренда, замовлення, ціна, доставка, знижки, прокат, безкоштовно, дисконт, скуповування тощо. Оцініть, наскільки вибрані ключові фрази відповідають вашій рекламній пропозиції та виключіть фрази, що мають найменшу відповідність;
  • немає пробілу в мінус-словах — додайте пробіли між мінус-словам.

Контактна інформація може бути відхилена з таких причин:

  • у контактній інформації або докладному описі є помилки — виправте помилки в написанні країни/міста/адреси/назви компанії, ПІБ контактної особи або докладному описі товару/послуги;
  • неправильно введено номер телефону або додатковий номер/контактну особу — номер телефону або додатковий, який ви зазначили, належить іншій особі/організації або не існує, виправте номер телефону;
  • номер телефону недоступний/не відповідає — у зазначений вами час роботи додзвонитися за телефоном з декількох спроб не вдалося, виправте час роботи або змініть номер телефону на доступний;
  • неправильна контактна інформація — уважно перевірте введену контактну інформацію та виправте її.
Увага! 

Якщо ви впевнені, що оголошення було відхилено помилково, або вам не до кінця зрозуміла причина відхилення, напишіть нам, зазначивши номер замовлення та обґрунтування вашої позиції.

Замовлення не оплачене

Покази оголошень почнуться лише після зарахування коштів на замовлення. Докладніше дізнатися про способи сплати і терміни зарахування платежів можна у розділі Як оплатити оголошення.

У браузері закешувалася стара інформація

Для оновлення інформації натисніть клавіші Ctrl + F5.

Оголошення не потрапило в гарантовані покази

Перевірте покази вашого оголошення на сторінці перегляду усіх оголошень Яндекс.Директа за ключовими фразами.

Увімкнено обмеження показів оголошень за часом доби та днями тижня (часовим таргетингом)

Перевірте налаштування вашого замовлення та переконайтеся, що поточний час або день тижня відповідають заданому часу показу оголошення.

Увімкнено обмеження показів оголошень за регіонами показу (геотаргетингом)

У нашій базі може бути відсутня IP-адреса вашого комп'ютера або він належить іншому географічному регіону. У цьому випадку ви не бачите свого оголошення, хоча воно показується іншим відвідувачам. Ви можете надіслати свою IP-адресу через форму зворотного зв'язку, щоб ми могли точно сказати, в чому причина.

Дізнатися свою IP-адресу

Оголошення ще не пройшло активізацію

Між включенням замовлення та початком показу оголошення може пройти до 40 хвилин, у періоди особливо високого навантаження — не більше 3 годин.