Директ
Зворотний зв'язок

Чому з'явилися додаткові слова у ключових фразах

Для нових ключових фраз

Кожна додана ключова фраза після збереження оголошення проходить автоматичну оптимізацію. Система аналізує текст оголошення й уточнює ключову фразу на основі статистики пошукових запитів. У результаті до ключових фраз можуть бути додані мінус-слова.

Додавання мінус-слів допоможе уникнути цінової конкуренції на непотрібні запити і в більшості випадків приведе до ефективнішого витрачання рекламного бюджету.

Наприклад, якщо для оголошення про відпочинок на курорті Трускавець ви зазначили фразу мінеральні води, то реклама буде показуватися і на запити доставка мінеральної води, питна мінеральна вода. Відразу після збереження оголошення поруч із такою ключовою фразою з'являться мінус-слова -доставка -газована -питна -офіс тощо. Завдяки цьому ваше оголошення не показуватиметься на запити доставка мінеральної води або питна мінеральна вода.

Обмеження. 

Мінус-слова додаються автоматично тільки для оголошень і фраз, складених українською мовою.

Для ключових фраз зі статистикою

Якщо для ключової фрази вже накопичена статистика і в разі великої кількості показів кліків недостатньо, система додатково додасть мінус-слова або плюс-слова. Уточнені фрази позначаються спеціальним значком. Додані мінус-слова виділяються сірим кольором.

Наприклад, для фрази кузовний ремонт автомобіля система додасть плюс-слово ваз для уточнення аудиторії, що може зацікавитися вашою пропозицією.

Увага! 

Уточнені фрази складені автоматично і вмикаються без попередньої перевірки модератором. Такі фрази можуть містити бренди конкурентів, ненормативну лексику — залежно від того, що містилося у запитах, на які показувалося оголошення.