Директ
Зворотний зв'язок

Як розмістити рекламу в Директі

На цій сторінці ви знайдете відповіді на питання, які найчастіше виникають у рекламодавців-початківців.

Примітка. 

Під час розміщення реклами ви можете звернутися за допомогою до менеджера Яндекса або скористатися послугами рекламного агентства.

Як запустити покази?

Надішліть оголошення на перевірку модераторами. Вона триватиме 2—3 години. За цей час ви можете розрахувати приблизні витрати на рекламу на місяць за допомогою інструмента Прогноз бюджету.

Після завершення перевірки ви отримаєте сповіщення електронною поштою і зможете оплатити розміщення.

Коли оголошення почне показуватися?

Покази реклами почнуться після того, як оплата надійде у Яндекс. Увімкнення показів відбувається автоматично і може займати від 5 до 180 хвилин (у середньому — 40 хвилин).

Якщо ви хочете, щоб покази почалися не одразу, а в якийсь певний день, можна виставити дату у налаштуваннях.

Як витрачається рекламний бюджет?

Під час кожного переходу за оголошенням з рахунку списується вартість кліка. Ціна кліка залежить від вибраної стратегії показів. У Легкому інтерфейсі та при використанні автоматичних стратегій Професійного інтерфейсу ціна за клік призначається системою.

Під час ручного керування ставками вартість кліка буде не більшою за ту, яку ви самі виставили в інтерфейсі. Чим вища призначена ціна за клік, тим вигіднішу позицію зможе зайняти ваше оголошення відносно оголошень конкурентів, а значить — тим більше потенційних клієнтів ви отримаєте.

Як перевірити, чи показується оголошення?

Ваше оголошення може бути показано на пошуку Яндекса і в мережах (РМЯ і зовнішні мережі). Усі подробиці описано в правилах показу.

Ви можете побачити своє оголошення на пошуку Яндекса, якщо введете у пошуковий рядок одну з ключових фраз, які ви для нього підібрали. Залежно від вартості кліка, якості оголошення та кількості конкурентів, покази можуть відбуватися:

  • над результатами пошуку у спецрозміщенні,
  • під результатами пошуку або праворуч,
  • на сторінці всіх оголошень (потрапити на неї можна за посиланням Усі оголошення, що розміщене над результатами пошуку або під рекламним блоком праворуч).

Після початку показів ви зможете стежити за статистикою розміщення в інтерфейсі Директа і бачити кількість відвідувачів, які перейшли за оголошенням.

Залишилися запитання?