Директ
Зворотний зв'язок

Я помітив сплеск (або провал) кліків (або витрати)

Кількість кліків могла різко змінитися з таких причин:

Ви внесли зміни у свої оголошення

Різкий сплеск або спад активності міг виникнути, якщо останнім часом ви вносили зміни у свої оголошення.

На статистику контекстної реклами можуть впливати навіть незначні зміни у текстах оголошень і налаштуваннях кампанії (наприклад, час чи регіон показу), а також зміни у бюджеті. Особливе значення має зміна ключових фраз, оскільки саме вони є умовою показу ваших оголошень. Наприклад, різкий сплеск показів і кліків може викликати додавання популярної фрази у список ключових фраз.

Почастішали покази в мережах

Тематична реклама показується в мережах (РМЯ і зовнішні мережі), якщо тематика реклами відповідає тематиці сторінки або інтересам користувача. Тематика сторінки якого-небудь відвідуваного сайту могла збігтися з тематикою вашого оголошення, і оголошення було показано на сторінці цього сайту.

Побачити сплеск показів у мережах можна тільки у Професійному інтерфейсі Директа. Щоб перейти у Професійний інтерфейс, відкрийте сторінку Мої оголошення і натисніть на посилання Перейти у Професійний інтерфейс внизу сторінки. Переконайтеся, що у вікні, що відкрилося, вибрано пункт Професійний, і натисніть на кнопку Почати користуватися сервісом.

Щоб дізнатися кількість показів і кліків у мережах, відкрийте статистику своєї кампанії та в додаткових налаштуваннях виберіть контекст.

До списку ключових фраз було автоматично додано нові слова

Директ автоматично додає мінус-слова або плюс-слова для ключових фраз, за якими накопичено статистику, і за великої кількості показів кліків виявляється недостатньо. Уточнені фрази позначаються спеціальним значком. Додані мінус-слова виділяються сірим кольором.

Докладніше про цю можливість читайте у Допомозі.

На статистику вплинули зовнішні фактори

Середня кількість пошукових фраз, за якими показується ваше оголошення, може залежати від зовнішніх факторів (сезонність, телепередача, новина тощо). Щоб дізнатися, за якими фразами було здійснено більшу частину кліків, ви можете перейти у Професійний інтерфейс або скористатися звітами Метрики.

Зазначені причини не підходять до моєї ситуації