Архів новин

24 травня 2017 р.
Додаємо та мінусуємо фрази просто у звіті за пошуковими запитами
3 травня 2017 р.
У Директі з'являться корегування за регіоном показу оголошень
27 квітня 2017 р.
Розширений геотаргетинг навчився працювати в мережах
12 квітня 2017 р.
Готелі, авто, нерухомість і авіаквитки: нові тематики та фіди для смарт-банерів і динамічних оголошень
7 квітня 2017 р.
Нові формати, шаблони і налаштування графічних оголошень у Конструкторі
15 березня 2017 р.
22 березня у Директі буде змінено мінімальний платіж
28 лютого 2017 р
Look-alike розширює охоплення і стає гнучкішим: шукаємо «схожих» у різних містах та на різних пристроях
14 лютого 2017 р.
Директ запускає мінус-фрази
13 лютого 2017 р.
Зміна розміру мінімального платежу в Директі
1 лютого 2017 р.
Контекст + медійка: у Директі з'явився таргетинг на тих, хто вже бачив ваш банер або відео
26 січня 2017 р.
У Конструкторі з'явиться бібліотека зображень
25 січня 2017 р.
«Мало показів» — новий статус для груп оголошень
21 грудня 2016 р.
Ігри — геймерам, а магазини — покупцям: новий таргетинг за інтересами до мобільних програм
1 грудня 2016 р.
Без зайвих слів: мінус-фрази у Директі
24 листопада 2016 р.
Точно за адресою: гіперлокальний таргетинг за сегментами Аудиторій
22 листопада 2016 р.
Більше статистики за умовами підбирання аудиторій: новий динамічний параметр URL
22 листопада 2016 р.
Копіювання кампаній і груп оголошень в інтерфейсі Директа
14 листопада 2016 р.
Конструктор графічних оголошень: раз, два, три ― і готово
21 жовтня 2016 р.
Смарт-банери для України, Білорусі та Казахстану. І ще одна розповідь про переваги формату
14 жовтня 2016 р.
Незначні зміни в дереві регіонів Директа
3 жовтня 2016 р.
Оновлення у Прогнозі бюджету: більше опцій і точніший алгоритм розрахунків
14 вересня 2016 р.
Корегування ставок за умовами підбирання аудиторії: докладна статистика у Майстрі звітів
7 вересня 2016 р.
Стратегії у новому дизайні
6 вересня 2016 р.
Динамічні оголошення можна створювати за фідом
1 вересня 2016 р.
Видно все: звіти за пошуковими запитами і додатковими фразами в інтерфейсі Директа
31 серпня 2016 р.
Цейлон та Шрі-Ланка, черевики і черевички:покази за синонімами у Директі
22 серпня 2016 р.
Графічні оголошення — наочна перевага
28 липня 2016 р.
Оновлюємо майстер звітів на кампанію та змінюємо діапазон дат у звітах
25 липня 2016 р.
Починають діятиправила автоматичного видалення незапущених кампаній, яким більше року
30 червня 2016 р.
Новий сервіс для прицільної роботи з аудиторією
27 червня 2016 р.
Автоматичне видалення незапущених кампаній, яким більше року
23 червня 2016 р.
Ставимо на нових клієнтів. Умова «не виконано жодної» для корегування ставок
21 червня 2016 р.
Майстер звітів 2.0:порівняння періодів і вихід із бети
3 червня 2016 р.
Нове у корегуваннях ставок: +1200 % і −100 %
18 квітня 2016 р.
Відображуване посилання: налаштуйте зовнішній вигляд URL для своїх оголошень
7 квітня 2016 р.
Лічильник — тепер основнийспосіб пров'язати Директ і Метрику
7 квітня 2016 р.
Великі зображення у Директі. Другий етап
30 березня 2016 р.
Нові джерела мобільного трафіку для реклами в Директі
29 березня 2016 р.
Ще помітніші у мобільних:зображення для реклами програм
29 березня 2016 р.
Уточнення в оголошеннях: підкресліть переваги
16 березня 2016 р.
Нова схема взаємодії Директа і Метрики
29 лютого 2016 р.
Великі зображення у Директі. Перший етап
25 лютого 2016 р.
Автоматичне розширення геотаргетингу: цільова аудиторія з будь-якої точки світу
17 лютого 2016 р.
Конверсії за потрібними цілями — оптимізуйте покази за додатковими релевантними фразами
9 лютого 2016 р.
Нові ліміти на ключові фрази та мінус-слова
1 лютого 2016 р.
Автовиправлення описок в оголошеннях російською мовою
18 січня 2016 р.
Майстер звітів 2.0 у бета-версії: статистика за всіма кампаніями акаунту
15 грудня 2015 р.
Бета-версія динамічних оголошень — автоматизуємо створення реклами
26 листопада 2015 р.
Загальний рахунок для нових логінів
24 листопада 2015 р.
Райони у налаштуваннях геотаргетингу на Росію
26 жовтня 2015 р.
Описи до швидких посилань — розширення у рекламі на навігаційні запити
15 вересня 2015 р.
Реклама мобільних програм — бета-тест нового формату в Директі
8 вересня 2015 р.
Нові корегування ставок: своя ціна кліка для різної аудиторії
31 серпня 2015 р.
Із 1 вересня — новий аукціон і ранжування на пошуку, а також автоматична оптимізація ставок на тематичних майданчиках
30 липня 2015 р.
Максимум кліків за оптимальною ціною: перебудова аукціону в Директі
15 липня 2015 р.
«Південний» блок: строге врахування видимості та зміни у статистиці показів
13 липня 2015 р.
Більше мінус-слів для кампанії
26 червня 2015 р.
Запускаємо п'яту версію API Яндекс.Директа
9 червня 2015 р.
Ретаргетинг за сегментами з Метрики 2.0
27 травня 2015 р.
Керуйте показами в мобільних. Частина 2: мобільні оголошення
27 травня 2015 р.
Підставлення частини тексту в заголовок оголошення на пошуку
20 травня 2015 р.
Нова стратегія«Середня рентабельність інвестицій»
28 квітня 2015 р.
Сервіс підбору слів почав враховуватизапити з мобільних
20 квітня 2015 р.
Групи оголошень в інтерфейсі
15 квітня 2015 р.
Директ допоможе знайтиефективні фрази
3 березня 2015 р.
Керуйте показами в мобільних
26 лютого 2015 р.
Продуктивність у Директі: як використовувати ключові фрази ефективно
17 лютого 2015 р.
Автоброкер буде активовано для всіх фраз у Директі
17 грудня 2014 р.
В оголошеннях з'явивсярейтинг магазинів на Маркеті
22 жовтня 2014 р.
Усе важливе під рукою — у Директі з'явивсяблок із сповіщеннями
21 жовтня 2014 р.
HTTPS і нові доменні зони для посадкових сторінок до оголошень
13 жовтня 2014 р.
Середня позиція оголошення у Майстрі звітів
26 серпня 2014 р.
У статистиці Яндекс.Директа з'явилися дані щодо кількості конверсій
4 серпня 2014 р.
Показник якості акаунту: як зробити рекламу ефективнішою
17 липня 2014 р.
Командер 2.11: нові можливості для роботи з фразами і мовою запитів
28 травня 2014 р.
У Директ Командера вийшло чергове оновлення
22 травня 2014 р.
Нові статуси для фраз, вимкнених через низький CTR
20 березня 2014 р.
Три нові режими підбору додаткових релевантних фраз
17 березня 2014 р.
Директ Командер 2.9: новий реліз — нові можливості
17 березня 2014 р.
До оголошень у Директі тепер можна додати до чотирьох швидких посилань
19 лютого 2014 р.
Нова стратегія «Середня ціна конверсії»
17 лютого 2014 р.
Для єдиних мінус-слів стало доступним масове завантаження
13 лютого 2014 р.
В оголошеннях на пошуку тепер показується номер телефону
27 січня 2014 р.
Загальний рахунок допоможе керувати бюджетом на рекламу
16 грудня 2014 р.
Відмова від обліку посилань на редиректи при показі оголошень
15 листопада 2013 р.
Набула чинності заборона реклами тютюну та тютюнової продукції
14 листопада 2013 р.
Яндекс.Каталог приєднався до Рекламної мережі Яндекса
31 жовтня 2013 р.
Новий Директ Коммандер 2.8 перекладено трьома мовами
31 жовтня 2013 р.
Експериментуйте з допомогою груп оголошень
22 жовтня 2013 р.
У Рекламній мережі з'явилися швидкі посилання
5 вересня 2013 р.
Тепер можна ще точніше оцінювати результати рекламних кампаній в Яндекс.Метриці
27 серпня 2013 р.
Інтерфейс Директа стане мультивалютним
16 серпня 2013 р.
1 вересня набуде чинності нова шкала знижок у Яндекс.Директі
15 серпня 2013 р.
Директ Командер 2.7 — із Майстром зображень та генератором словосполучень
15 серпня 2013 р.
Інтерфейс Директа стане мультивалютним
24 червня 2013 р.
Оголошення із зображеннями: масове завантаження й особливості показу
21 травня 2013 р.
Налаштування ретаргетингу стало доступним усім рекламодавцям у професійному інтерфейсі
18 квітня 2013 р.
Нові можливості в Директ Командері 2.6
15 квітня 2013 р.
Покази під результатами пошуку повністю замінюють блок праворуч.
26 березня 2013 р.
Вийшло оновлення Директ Командера — версія 2.5.
21 березня 2013 р.
Додайте зображення до оголошень у Рекламній мережі.
13 березня 2013 р.
Блок гарантованих показів тепер може показуватися під результатами пошуку.
4 лютого 2013 р.
Почалося відкрите бета-тестування технології ретаргетингу.
17 грудня 2012 р.
Мобільний Директ — керуйте рекламними кампаніями через iPhone.
3 грудня 2012 р.
З 1 грудня в Яндекс.Директі зміниться мінімальна ціна кліка у гривнях.
29 листопада 2012 р.
Директ Командер прискорився.
20 листопада 2012 р.
Вибрані оголошення перемістилися в розділ «Мітки», а в Майстрі звітів з'явився новий фільтр статистики.
16 жовтня 2012 р.
Додаткові посилання тепер доступні для всіх позицій спецрозміщення.
15 жовтня 2012 р.
Вийшла нова версія Директ Коммандера 2.3.
19 вересня 2012 р.
У правила показу за фразами з низькою ефективністю внесено зміни.
11 вересня 2012 р.
Оновлено дизайн «Параметрів кампанії».
10 вересня 2012 р.
Відстрочення платежу для клієнтів Директа в Україні.
30 липня 2012 р.
У Директі з'явилося налаштування, яке дозволяє призупиняти показ оголошення за певною ключовою фразою.
17 липня 2012 р.
Яндекс.Директ працює за захищеним протоколом.
4 липня 2012 р.
Запущено нову версію Директ Командера:.
26 квітня 2012 р.
Налаштуйте покази в робочі вихідні.
24 квітня 2012 р.
У Директі з’явилася можливість редагування ключових фраз на сторінці кампанії.
23 квітня 2012 р.
Сертифікацію з Яндекс.Директа тепер відкрито і для рекламодавців.
17 квітня 2012 р.
Стали доступними нові стратегії керування ставками на тематичних майданчиках РМЯ.
5 квітня 2012 р.
Запущено нову версію Директ Командера — програми для професійного керування рекламою.
30 січня 2012 р.
В Яндекс.Директі тепер можна фіксувати порядок слів у фразі.
26 січня 2012 р.
Запущено «живу» версію API Яндекс.Директа.
24 січня 2012 р.
До оголошень Директа тепер можна додати станцію метро.