Новини Директа

Станція метро в оголошеннях

Рекламодавці з Києва, Москви та Санкт-Петербурга можуть додавати до оголошень позначку метро із зазначенням найближчої станції. Ця інформація буде з'являтися під оголошенням під час показів на пошуку Яндекса.

Зазначення метро допоможе рекламодавцям уникнути нецільових кліків. Користувачі відразу отримують уявлення про розташування компанії та не клікають на рекламу, якщо організація знаходиться надто далеко, і вони не готові їхати за її товарами та послугами. Одночасно з цим оголошення стає привабливим для людей, яким зручна зазначена в рекламі станція. Таким чином, рекламодавець не платить за переходи нецільових користувачів і збільшує конверсію.

Налаштувати показ станції можна у віртуальній візитці, докладніше про це читайте в Допомозі.