Новини Директа

Автоматичні стратегії керування ставками на тематичних майданчиках РМЯ

У Директі з'явилися нові можливості для клієнтів, які ведуть окремі рекламні кампанії на тематичних майданчиках Рекламної мережі Яндекса і які хотіли б розподіляти свій бюджет максимально ефективно для отримання необхідного їм результату.

Ми значно розширили список стратегій керування ставками — до вже наявної на тематичних майданчиках стратегії «Максимальне доступне охоплення», що дозволяє вручну призначати ставки за фразами, додалися автоматичні стратегії «Тижневий бюджет», «Середня ціна за клік» і «Тижневий пакет кліків». Вони керують ставками за кліки, виходячи з результатів, які рекламодавець хоче отримати за підсумками рекламної кампанії за умови заданих ним налаштувань.

Нові стратегії працюють як підстратегії в рамках стратегії «Незалежне керування для різних типів майданчиків» і доступні лише в тому випадку, коли покази рекламних оголошень обраної кампанії вимкнені на пошуку. За своєю функціональністю нові автоматичні стратегії дублюють однойменні стратегії, що працюють одночасно і на пошукових, і на тематичних майданчиках.

Докладніше про кожну з нових стратегій дивіться в Допомозі.