Новини Директа

Зміни в правилах показу оголошень за фразами з низькою ефективністю

Ми внесли дві зміни в правила показу оголошень у Яндекс.Директі. Обидві стосуються ключових фраз з низькою ефективністю — фраз, які перебувають під загрозою вимкнення за низький CTR, і фраз, що нерелевантні тексту оголошення.

По-перше, покази на ключові фрази з низькими значеннями CTR вже не вимикаються автоматично. Нагадаємо, що раніше ми зупиняли на пошуку Яндекса покази за фразами, CTR яких опускався нижче 0,5%.

Ідучи назустріч побажанням рекламодавців, які хочуть самостійно керувати показами за своїми ключовими фразами, незалежно від їх ефективності, ми змінили це правило, і тепер лише відправляємо повідомлення про те, що в рекламної кампанії є фрази з низькою клікабельністью. Зверніть увагу, що фрази, які вимкнулися до сьогоднішнього дня, не будуть назад увімкненими.

Ми рекомендуємо не залишати фрази з низьким CTR без уваги. Такі фрази не лише залучають недостатньо клієнтів, але й погіршують коефіцієнт якості ваших оголошень, а отже — підвищують вартість розміщення. З ними треба працювати самостійно, з'ясовуючи причини неефективності.

Також, допомагаючи рекламодавцям, в Директі працює спеціальний інструмент автофокус. Тепер він починає уточнювати фразу за допомогою мінус-слів, не чекаючи моменту, коли її CTR впаде до 0,5%. Автофокус працює на основі статистики запитів користувачів, на які демонструвалися та клікалися оголошення, уточнюючи малоефективні ключові слова так, щоб по можливості виключити холості покази, за якими немає кліків.

Друга зміна в правилах показу стосується нерелевантних ключових фраз: якщо за оцінкою системи фраза нерелевантна тексту оголошення, мінімальна ціна за клік для розміщення в блоці гарантованих показів для неї буде підвищуватися. Таким чином, для оголошень з ключовими фразами, які не відповідають рекламній пропозиції, навіть за умови відсутності конкуренції може з'явитися поріг входження в блок гарантованих показів. Завдяки цьому користувачі Яндекса не побачать на видачі оголошення, які не відповідають їх запиту, а рекламодавці зможуть звернути увагу на малоефективні фрази та вчасно уникнути нецільових показів.

Якщо ключові фрази підібрані неефективно — мають низький CTR або не відповідають тексту оголошення — рекламна кампанія не може приносити хороших результатів. Регулярно коректуйте ключові фрази і текст, до якого вони відносяться, щоб правильно звертатися до цільової аудиторії та знаходити нових клієнтів у багатомільйонній аудиторії Яндекса. Поради щодо уточнення ключових фраз та інших способів поліпшення рекламних кампаній можна знайти в спеціальному розділі Допомоги Яндекс.Директа.