Новини Директа

Статистика за оголошеннями з мітками та зміни в папці «Вибране»

Ми внесли дві зміни, які стосуються функціональності міток:

  • У рекламодавців з'явилася можливість відфільтрувати за мітками дані статистики в Майстрі звітів. Завдяки цій опції можна аналізувати статистику за групами оголошень, які ви формуєте самостійно, додаючи потрібні мітки;

  • Ми замінили мітками попередній інструмент — вкладку вибраних оголошень. До всіх оголошень, які знаходилися в цьому розділі, тепер просто додалася відповідна мітка — «Вибране».

Усі оголошення, так або інакше виділені рекламодавцем, відсьогодні можна знайти в розділі «Мітки».

Нагадаємо, що раніше ми також додали можливість швидко знайти всі оголошення, для яких ще не були проставлені мітки, та збільшили допустиму кількість міток на кампанію з 30 до 100.

Докладніше про роботу з мітками ви можете прочитати в спеціальному розділі Допомоги.