Новини Директа

Почалося відкрите бета-тестування технології ретаргетингу

У Директі з'явився ретаргетинг — нова технологія для показу оголошень у Рекламній мережі Яндекса.

Ретаргетинг дозволяє звернутися до людей, які вже побували на сайті рекламодавця. Відвідувачів сайту можна розділити на групи залежно від поведінки та створювати для кожної з таких груп різні оголошення.

Використовуючи ретаргетинг, можна знову і знову повертати на сайт зацікавлених користувачів і підвищувати віддачу від реклами. Наприклад, автоматично пропонувати людям відповідні товари в комплект до вже придбаних або показувати інформацію про знижки.

Технологія використовує дані з лічильника Яндекс.Метрики. Для кожної важливої дії користувачів у ньому має бути прописана окрема ціль. В інтерфейсі Директа можна складати з цих цілей умови показу оголошень, а також зазначати мінімальну та максимальну кількість днів, що минули з моменту відвідування сайту. Рекламу буде показано користувачам, які виконали задані цілі саме в цей період.

У рекламній кампанії можна створити велику кількість умов ретаргетингу будь-якої складності. При цьому варто пам'ятати, що націлювання знижує охоплення, тому ретаргетинг найефективніше працює на сайтах із великою аудиторією.

Зараз технологію запущено в режимі відкритого тестування. Випробувати її ефективність може будь-який охочий рекламодавець, звернувшись до свого менеджера, в агентство або в службу підтримки Директа.

Подробиці про налаштування ретаргетингу описано в Допомозі.