Новини Директа

Блок гарантованих показів тепер може показуватися під результатами пошуку

Ми регулярно досліджуємо ефективність розміщення оголошень Директа, орієнтуючись на те, наскільки успішно вони вирішують і пошукове, і рекламне завдання.

Аналіз статистики комерційних запитів показав, що люди по-різному взаємодіють із рекламою на сторінці результатів пошуку залежно від тематики, що їх цікавить: іноді вони переглядають видачу зліва направо, поступово сходячи вниз екрану, а іноді навпаки — вивчають рекламні блоки тільки після того, як дійдуть до останнього результату пошуку на першій сторінці. В обох випадках користувачі демонструють високу зацікавленість у рекламі.

Ми провели експеримент із розташуванням рекламних блоків, і оголошення Директа під результатами пошуку для деяких тематик дійсно виявилися ефективнішими, ніж оголошення праворуч.

За результатами цих досліджень ми зробили правий блок оголошень Директа «плаваючим». Тепер він може показуватися не лише збоку, але й внизу сторінки. Місце блоку в кожному конкретному випадку залежить від того, де реклама залучить більше користувачів.

Ця зміна вводитиметься поступово. Відсьогодні вона працює на частині запитів, вибраних системою автоматично в усіх тематиках. У перспективі прогноз ефективності показу під результатами пошуку враховуватиметься для кожної ключової фрази.

Покази блоку гарантованих показів на новій позиції дозволять нам надати рекламодавцям більше трафіку з пошуку та знизити його вартість у середньому в системі.

Під час показів унизу сторінки блок вміщує до 4-х оголошень, відібраних для гарантованих показів. При цьому зовні він повторює спецрозміщення — до всіх оголошень так само можна додати швидкі посилання, щоб збільшити кількість цільових переходів на сайт.

Разом із блоком змінилася і стратегія «Показ праворуч від результатів пошуку». Тепер вона називається «Покази праворуч і під результатами пошуку» та передбачає розміщення в «плаваючому» блоці незалежно від його позиції.