Новини Директа

Додайте зображення до оголошень у Рекламній мережі

До реклами в Директі тепер можна додати зображення. Наприклад, фото товару, зображення, що відповідає тематиці послуги, або логотип. У такому форматі оголошення показуватимуться в Рекламній мережі Яндекса.

Вдало підібрана ілюстрація до оголошення підвищить ефективність реклами. Її можна використовувати для розв’язання відразу кількох завдань. Наприклад, таких:

  • зробити оголошення помітнішим для користувачів і мотивувати їх перейти на сайт;
  • з першого погляду дати зрозуміти, що саме ви продаєте, і зменшити кількість нецільових кліків;
  • наочно продемонструвати особливості пропозиції, наприклад модель і колір, щоб не описувати ці деталі в тексті та замінити їх яскравим ефективним слоганом;
  • звернути увагу аудиторії на ваш бренд і сформувати стійкі асоціації з ним.

Ми перевірили: клікабельність оголошень у новому форматі порівняно з простими текстовими підвищується, а вартість залучення одного відвідувача, навпаки, може стати помітно нижчою.

Додати зображення можна в інтерфейсі Директа, на сторінці створення або редагування оголошень. Подробиці про завантаження описані в Допомозі.

Відсьогодні оголошення із зображенням показуються на власних майданчиках Яндекса, а найближчим часом новий формат підтримуватимуть безліч інших сайтів – партнерів Рекламної мережі.