Новини Директа

Покази під результатами пошуку повністю замінюють блок праворуч

Як ви знаєте, протягом місяця ми поступово впроваджували у всіх тематиках покази оголошень під результатами пошуку.

За даними розміщень за цей період для абсолютної більшості запитів покази внизу сторінки дали кращі результати, ніж покази праворуч: у середньому клікабельність реклами під результатами пошуку вища у 2,5 раза. При цьому конверсія залишається на попередньому рівні, а значить, за оголошеннями переходять саме потенційні клієнти.

Виходячи з таких результатів, ми ухвалили рішення повністю замінити покази праворуч від результатів пошуку показами внизу як ефективнішим варіантом. Тепер блок гарантованих показів розміщуватиметься тільки внизу сторінки.

Оголошення, відібрані для динамічних показів, користувачі також побачать під результатами пошуку — на другій і наступних сторінках видачі.

Товарні пропозиції Яндекс.Маркету, як і раніше, можуть показуватися в усіх блоках разом із пропозиціями Директа.

У зв'язку з цим запуском ми скасували в інтерфейсі показник охоплення аудиторії на пошуку Яндекса, оскільки система враховує в прогнозі лише розміщення на першій сторінці.