Новини Директа

Налаштування ретаргетингу з'явилося у відкритому доступі

Ретаргетинг вийшов із режиму відкритого тестування і тепер за замовчуванням доступний усім рекламодавцям у професійному інтерфейсі.

Також можливість працювати з цим налаштуванням — створювати нові умови для показу і вивантажувати статистику щодо існуючих — додано в API Директа.

За допомогою ретаргетингу можна показувати в Рекламній мережі Яндекса спеціальні оголошення тим користувачам, які вже були на вашому сайті. Так можна нагадати недавньому відвідувачеві про свої послуги і повернути його на сайт. Наприклад, за знижками або новими пропозиціями.

Налаштування ретаргетингу обмежує охоплення оголошення вашою існуючою аудиторією, і ми рекомендуємо використовувати її лише на сайтах із великою кількістю відвідувачів. При цьому для кожної цільової групи краще створити окремий текст оголошення.

Подробиці про ретаргетинг і поради щодо його налаштування ви можете знайти в Допомозі.