Новини Директа

Оголошення із зображеннями: масове завантаження й особливості показу

Контекстні оголошення із зображенням стали затребуваним форматом. За перші три місяці ілюстрації додано вже до 9% оголошень у Рекламній мережі, а їх покази підтримують понад 95% тематичних майданчиків.

Сьогодні ми готові надати рекламодавцям інструменти для повноцінної роботи з ілюстрованими оголошеннями. Завантаження зображень тепер можна автоматизувати, а сам формат займає окрему нішу з точки зору стратегії розміщення.

Переваги зображень та особливості стратегії

Завдяки вищій клікабельності ілюстровані оголошення зазвичай показуються частіше, ніж такі ж оголошення без ілюстрацій. У середньому вони приносять рекламодавцям у 2,6 разу більше кліків у порівнянні з простими текстовими.

Якщо підібрати до своїх оголошень вдалі фото рекламованих товарів або зображення, що відповідають тематиці послуг, люди частіше помічатимуть рекламу та краще зрозуміють, що саме ви пропонуєте їм у кожному конкретному випадку.

Крім того, оголошення із зображенням допомагають досягти медійного ефекту та підвищити впізнаваність бренду в мережі.

Контекстна реклама із зображенням створена не для залучення на сайт великої кількості «одноцентового» трафіку. Для цього можна використовувати звичайні текстові оголошення.

Виходячи із завдань, які вирішує формат, ми зафіксували для нього мінімальну ставку за клік у розмірі 0,1 у. о. Таким чином, він відділяється від простого текстового з точки зору підходу до ведення рекламних кампаній.

Фактична вартість кліка на оголошення, як і раніше, визначається на основі аукціону і якості майданчика та може бути нижчою за 0,1 у. о.

Можливості масового завантаження

Швидко додавати зображення до великої кількості оголошень можна за допомогою xls та через API Директа:

  • У xls-файлі з'явилося додаткове поле «Зображення», де можна прописати посилання на потрібну ілюстрацію.

  • У версію API Live 4 додано такі методи, як AdImage, AdImageAssociation тощо. Докладну інформацію про зміни ви можете знайти в документації API.

Зображення можуть бути у форматі JPG, PNG або GIF. Їх розмір може варіюватися в межах від 150х150 до 150х200 (або 200х150) пікселів.

До розміщення приймаються лише ілюстрації високої якості, що відповідають тематиці самого оголошення та сайту рекламодавця.

Докладніше про роботу оголошень із зображенням читайте у правилах показу та в Допомозі.