Новини Директа

Інтерфейс Директа стане мультивалютним

27 серпня 2013 р. в Директі сталися зміни, які істотно спрощують роботу з фінансовими показниками в інтерфейсі. Тепер усі дії від оплати рахунка до призначення цін за клік і контролю статистики рекламодавець зможе здійснювати у валюті платежу. Для нових клієнтів і агентств з'явилася можливість роботи в одній із семи валют: гривнях, рублях, тенге, євро, доларах США, турецьких лірах або швейцарських франках. Валюта, у якій працюватиме рекламодавець, визначається залежно від вибраної ним країни в налаштуваннях користувача.

Директ враховує поточні курси валют. Ставки, встановлені рекламодавцями у валюті платежу, конвертуються у внутрішні одиниці системи в режимі реального часу за курсом Центрального банку РФ, визначеним для відповідної валюти на поточний день.

Ціни за клік на сторінці призначення ставок у мультивалютному інтерфейсі відображаються без урахування знижки та ПДВ — так само, як вони беруть участь у торгах.

Перехід на роботу у валюті платежу в інтерфейсі відбуватиметься поступово. Зараз ця можливість доступна новим клієнтам Директа, які починають працювати самостійно або за допомогою менеджера Яндекса, а також у нових рекламних агентств. Про початок переведення інших рекламодавців і рекламних агентств ми попереджаємо заздалегідь.

На спеціальній сторінці Допомоги ми докладніше описали особливості роботи в мультивалютному інтерфейсі.

Про зміни в роботі з API Яндекс.Директа, пов'язані з появою мультивалютного інтерфейсу, можна прочитати у розділі документації.