Новини Директа

1 вересня набуде чинності нова шкала знижок у Яндекс.Директі

1 вересня відбудеться щорічне коригування порогів знижок на контекстну рекламу в Яндекс.Директі.

Знижки, як і раніше, є накопичувальними і розраховуються від загального обсягу наданих послуг за останні 365 днів без урахування ПДВ. Розрахунок відбувається таким чином: раз на добу система оновлює інформацію про вартість послуг, наданих за попередні 365 днів, і визначає розмір знижки, що відповідає цій сумі. Коли рекламодавець досягає чергового порогу, розмір знижки, що надається, автоматично перераховується. Нова знижка почне застосовуватися наступного дня після розрахунку.

Зверніть увагу, що у зв'язку зі зміною порогів у деяких рекламодавців 1 вересня може змінитися поточний рівень знижки. Суми, вже нараховані з урахуванням знижки до 1 вересня, залишаться незмінними, але при перенесенні коштів між кампаніями робитиметься перерахунок знижки за новою шкалою.

Особливості обліку знижки в мультивалютному інтерфейсі Директа можна прочитати в Допомозі.