Новини Директа

Розмітка посилань для Метрики

Тепер ви можете ще точніше відстежувати в Яндекс.Метриці результати рекламних кампаній. Якщо увімкнути в інтерфейсі Директа опцію «Розмітка посилань для Метрики», при кожному кліку на оголошення система автоматично додаватиме до посилання на сайт спеціальну мітку yclid.

Що дає така розмітка посилань:

  • Метрика максимально коректно враховуватиме дані про рекламні переходи, орієнтуючись на мітку, а не на евристичні правила.
  • на відміну від зовнішніх систем інтернет-статистики, власна авторозмітка Директа передає у Метрику докладну інформацію щодо кожного переходу. Наприклад, дані про його вартість, рекламний майданчик і ключову фразу.

Перед підключенням нової опції перевірте, чи сумісна мітка yclid із програмним забезпеченням вашого сайту. Для цього досить підставити такий параметр у посилання (наприклад: http://yandex.ua/?yclid=123456) і переконатися, що сторінка відкрилася коректно. Якщо посилання з міткою видає помилку, налаштуйте на сайті використання довільних параметрів URL і лише після цього підключайте авторозмітку.

Подробиці про інструмент описано в Допомозі.