Новини Директа

Експериментуйте з допомогою груп оголошень

В Яндекс.Директі з'явилися групи оголошень — інструмент, який дозволяє протестувати для кожної вашої пропозиції кілька рекламних матеріалів і автоматично показувати аудиторії найклікабельніші з них.

В оголошень у групі єдині налаштування — загальний набір ключових фраз, єдині мінус-слова, ставки і геотаргетинг. Таким чином, групи ідеально підходять для А/B-тестування.

Перевірте різні варіанти підвищення ефективності

Створити групу оголошень для тестування нескладно. Спершу розподіліть ключові слова у своїй рекламній кампанії за тематичними категоріями товарів або послуг.

Для кожної групи ключових слів складіть кілька рекламних оголошень, які ви хотіли б протестувати. Перевірити можна найрізноманітніші гіпотези. Наприклад, розповісти про знижку та підкреслити тимчасовий характер пропозиції або зазначити конкретні моделі.

Поекспериментувати варто не лише з текстами, але й з ілюстраціями та швидкими посиланнями.

Одночасно краще тестувати щось одне. Якщо всі елементи оголошень у групі відрізняються, вам буде складно оцінити, який із них вплинув на результат. У разі потреби в оголошеннях у групі можуть відрізнятися посадочні сторінки та контактна інформація. Це допоможе, якщо ви порівнюєте різні моделі товарів або, наприклад, використовуєте спеціальні номери телефонів для знижкових акцій із різними умовами.

Система сама вибере кращий варіант

Спочатку всі оголошення у групі рівномірно показуватимуться в ротації. Щойно за ними накопичиться достатня статистика, система автоматично визначить варіант із найвищим CTR. Оголошення, що виявилися неефективними, ви зможете вимкнути або відредагувати у будь-який момент.

Завантажте групу в інтерфейс і починайте експеримент

Для початку увімкніть в інтерфейсі Директа опцію «Почати працювати з групами». Створити групу оголошень можна кількома способами:

  • Через Директ Командер. В його інтерфейсі з'явилася спеціальна вкладка, де можна вибрати і відредагувати параметри групи.
  • За допомогою xls- або csv-файлів.
  • Через API Директа. У версії API Live 4 підтримка груп додана в усі методи роботи з оголошеннями.

Докладну інформацію про роботу з ними ви можете знайти в документації. Основні налаштування показу задаються та редагуються для всієї групи одразу, а не для окремих оголошень у ній. Подробиці про роботу з групами оголошень ми описали в Допомозі.