Новини Директа

Яндекс.Каталог приєднався до Рекламної мережі Яндекса

Сьогодні сервіс Яндекс.Каталог став одним із майданчиків Рекламної мережі Яндекса.

Це означає, що оголошення у рубриках Яндекс.Каталогу і в результатах пошуку у ньому тепер показуються у рамках ваших загальних налаштувань для РМЯ. З інтерфейсу Директа й API зникла можливість вибору рубрик та керування ціною за клік для оголошень у них.

Після приєднання до РМЯ розташування рекламних блоків і кількість оголошень на сторінках Яндекс.Каталогу залишилися незмінними, а ось ставки для потрапляння на вигідні позиції могли помітно знизитися.

Уся накопичена раніше статистика збереглася і доступна для перегляду у будь-який момент.

За замовчуванням покази тривають за такими правилами:

  • Якщо покази у РМЯ увімкнено, оголошення автоматично показуються у Яндекс.Каталозі, навіть якщо раніше розміщення в ньому було вимкнено. При цьому система сама вибирає найвідповідніші рубрики Яндекс.Каталогу. Якщо ви хочете відключити покази на цьому майданчику, досить додати його до списку заборонених.
  • Якщо покази у РМЯ вимкнено, оголошення не показуються у Яндекс.Каталозі. Щоб почати або продовжити розміщення в ньому, потрібно підключити покази оголошень у РМЯ.

Зверніть увагу: протягом доби після запуску оновлень в інтерфейсі Директа й API можуть відображатися старі налаштування, але застосовуватися вони вже не будуть.

Нагадаємо, що докладніше про налаштування для РМЯ ви можете прочитати у Допомозі.