Новини Директа

Нова стратегія «Середня ціна конверсії»

Сьогодні в Директі з'явилася нова автоматична стратегія «Середня ціна конверсії» — інструмент, який дозволяє оптимізувати вартість цільової дії на рекламованому сайті.

При включенні стратегії досить вибрати потрібні цілі, заздалегідь налаштувавши їх у Яндекс.Метриці, і задати середню ціну конверсії — система сама розрахує вірогідність досягнення цільових дій на сайті та розподілить бюджет так, щоб:

  • отримати максимум конверсій;
  • наблизити середню за тиждень ціну однієї конверсії до заданого вами значення.

За бажання можна також позначити тижневий бюджет і обмежити максимально допустиму ціну кліка.

Важливо, що показники конверсії залежать від активності залучення аудиторії та змін на рекламованому сайті. Тому якщо у процесі роботи стратегії ви оновлюєте дизайн сайту, редагуєте параметри кампанії (наприклад, додаєте низькочастотні фрази, міняєте таргетинг або переналаштовуєте цілі) або залучаєте відвідувачів іншими способами, через що цільових візитів стає помітно більше або менше, тоді вартість конверсії може значно відхилятися від заданого вами середнього значення.

Докладніше про роботу нової стратегії та особливостях її підключення ми написали в Допомозі.