Новини Директа

Три режими підбору додаткових релевантних фраз

Сьогодні в Директі з’явилося більше можливостей для керування підбором додаткових релевантних фраз.

Тепер ви можете вибирати, якого ступеня розширення потребують ваші ключові слова, і підключати потрібний режим підбору — мінімальний, оптимальний або максимальний.

Автоматичне додавання близьких за змістом фраз допоможе збільшити ефективність оголошень і показувати їх навіть у тих випадках, коли ваш потенційний клієнт сформулював запит інакше, ніж ви думали.

Завдяки новим можливостям інструмент можна налаштовувати під свої завдання.

  • Мінімальний режим врахує найближчі за змістом фрази й очевидні переформулювання, через які ви могли втрачати потенційних клієнтів.
  • Оптимальний режим, який увімкнено за замовчуванням, спрацює на помітніше розширення запитів, щоб повністю охопити вашу цільову аудиторію та збільшити віддачу від реклами.
  • А максимальний продумає всі можливі варіанти в запитах, щоб на ваш сайт прийшло якнайбільше відвідувачів.

Описи режимів та особливості їх роботи ви знайдете в Допомозі.