Новини Директа

Показник якості акаунту: як зробити рекламу ефективнішою

Сьогодні в інтерфейсі з'явився спеціальний блок із показником якості акаунту — загальною оцінкою всіх ваших рекламних кампаній у Директі. Оцінка виставляється за шкалою від 0 до 10 і відображає ефективність налаштувань реклами.

Система не просто виставляє оцінку, а й дає підказки щодо оптимізації розміщення — наприклад, за рахунок чого можна помітно розширити охоплення аудиторії або збільшити клікабельність до двох з половиною разів.

Набір підказок підбирається індивідуально з урахуванням налаштувань кампаній: наприклад, система може порадити вам інакше розподілити бюджет, додати до оголошення швидкі посилання і ввімкнути покази за додатковими релевантними фразами.

Навіть якщо показник якості вашого акаунту досяг 9–10 балів, у рекламі завжди можна щось поліпшити, наприклад, оновити список мінус-слів або поекспериментувати з різними ілюстраціями. Чим гнучкіше ваша пропозиція реагує на попит і нові можливості рекламної системи, тим вищі шанси залучити максимум цільових відвідувачів.

Докладніше про те, що таке показник якості акаунту, читайте у спеціальному розділі Допомоги.